استانی 17:14 - 06 مهر 1399

ساماندهی محلات حاشیه‌نشین کرمانشاه را به‌طور جدی دردستور کارداریم

به گزارش خبرنگار مهر، سرای محله دولت آباد ظهر امروز با حضور شهردار، فرماندار، رئیس شورای شهر، مدیر کل امور بانوان استانداری و معاونت فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه افتتاح شد.

سعید طلوعی در حاشیه مراسم افتتاح سرای محله دولت آباد که در مناطق حاشیه نشین شهر کرمانشاه است، اظهار کرد: شهر کرمانشاه دارای ۸۸ محله است که قصد داریم در کل محله‌های شهر، سرای محله را راه اندازی کنیم که مردم محلات برای خودشان تصمیم گیری کنند.

وی افزود: قصد داریم در هر محله افرادی را به عنوان دبیر شورای محله انتخاب کنیم که بتوانند ما را در راستای حل مشکلات محلات یاری کرده و با تلفیقی از نگاه مردم و نگاه مدیریتی مشکلات را مرتفع نمائیم.

شهردار کرمانشاه با اشاره پویایی و زنده بودن شهر کرمانشاه، گفت: همه همکاران من در حوزه شهرداری به فکر آبادانی و سازندگی شهر هستند و ساماندهی محلات حاشیه نشین را به طور جدی در دستور کار داریم.

پرداخت تسهیلات برای ایجاد مشاغل خانگی

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: سرای محله دولت آباد در راستای جبران کمبود فضاهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در کرمانشاه و درجهت ارتقای تعاملات اجتماعی مردم، با رویکرد تخصصی توانمندسازی بانوان در حوزه مشاغل خانگی افتتاح شد.

مهدی عبدالمالکی افزود: در این مرکز هشت رشته به بانوان آموزش داده خواهد شد و با هماهنگی انجام شده با صندوق کارآفرینی امید به فارغ التحصیلان آموزشی تسهیلاتی در راستای ایجاد مشاغل خانگی پرداخت می‌شود.

وی به ایجاد سرای محله در دیگر مناطق شهر کرمانشاه اشاره کرد و افزود: به زودی از اعتبارات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه سرای محله را در شهرک‌های حاشیه نشین کرناچی و حکمت آباد راه اندازی می‌کنیم.


10736832
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است