استانی 13:43 - 09 آبان 1393
بیرجند - ایرنا - قایم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: بی توجهی به مقوله مهم امر به معروف و نهی از منکر سقوط جامعه را بدنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام 'علی رضایی' در خطبه های نماز جمعه این هفته بیرجند افزود: یکی از دلایل مهم زنده ماندن فرهنگ و دستاوردهای جهانی محرم آن است که حضرت سید الشهدا(ع) اعلام کرد برای اقامه امر به معروف و منهی از منکر، قیام کرده است.



وی همچنین به در پیش بودن روز ملی مبارزه با استکبار اشاره کرد و گفت: در فرهنگ انقلابی ما تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، نماد به زیر کشیدن قدرت های زورگو و پوشالی است.



امام جمعه بیرجند افزود: همانطور که طبق پیش بینی های حضرت امام(ره) نظام استکباری شرق فرو ریخت، در آینده نزدیک شاهد سقوط اردوگاه غرب نیز خواهیم بود.



وی گفت: اگر امروز می بینیم پرچم اباعبدالله الحسین(ع) در سوریه و لبنان برافراشته شده، بیانگر پایان کار استکبار است.



حجت الاسلام رضایی در ادامه به هفته پدافند غیرعامل نیز اشاره کرد و از دستگاه های اجرایی خواست تا به این موضوع مهم بیشتر توجه کنند.



وی افزود: انبارهای سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از جمله مباحث مهم در این حوزه است که اگر روزی دچار حادثه شوند، تلفات انسانی زیادی در پی خواهند داشت.



666 /665/ 1625

انتهای پیام /*


5082644
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است