ورزشی 00:26 - 03 بهمن 1399
ورزشکار المپیکی گفت: اگر اردوی خارجی مهیا شود خیلی بهتر است، در حال حاضر با توجه به شیوع کرونا اگر امکان سفر برون مرزی وجود داشته باشد اندونزی و مالزی بهترین گزینه‌ها هستند.

فروغی: فدراسیون تیرانداری سلاح امانی به ما داده است/ نمی‌توان قول مدال داد

جواد فروغی در گفت وگو با ایسنا در خصوص شرایط تمرینی اش اظهار کرد: تقریبا هر روز هفته را درگیر تمرین هستیم و تمرین داریم. دو روز در هفته هم که در دونوبت صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنیم. مدتی هم است که روزهای زوج قبل از شروع کلاس تیراندازی تمرین یوگا داریم‌. تقریبا هر روز تمرین داریم و انسجام اردوها بهتر شده است.

وی گفت: در حال حاضر من، سبقت‌اللهی، رستمیان، گلخندان، پورحسینی و عفتی در اردوی تیم ملی هستیم. البته احتمالا قرار است بعد از چند رکوردگیری تعداد نفرات کمتر شود و تعداد ملی‌پوشان آقا به دو نفر کاهش یابد. اواخر این دوره از اردو را پشت سر می‌گذاریم و تقریبا ۵ شنبه اردو به اتمام می‌رسد. روز جمعه هم که مسابقات لیگ تپانچه را خواهیم داشت.

تیرانداز المپیکی در ادامه در خصوص تعویض سلاحش با توجه به قولی که فدراسیون در خصوص به روز کردن سلاح دو المپین تپانچه گفت: فدراسیون دو سلاح خریده و به صورت امانی به من و رستمیان داده است. سلاحی که قرار بود شرکت اشتایر با تخفیف بالا و تقریبا به صورت هدیه به ما بدهد هنوز برای ما نگرفتند، ما رفت و آمدی با اتریش نداریم و پروازی هم نیست. اردویی هم به سمت اتریش و آلمان نداریم پس دسترسی هم به سلاح‌ خودمان نخواهیم داشت. اسلحه‌ای توسط فدراسیون خریداری شده و در اختیار ما قرار داده شده است. این اسلحه‌ها برای فدراسیون است.

فروغی در خصوص  لزوم اردوهای برون مرزی گفت: ما نیازمند مهمات هستیم، حالا شاید مقداری تهیه کرده باشند من در جریان این اخبار نیستم اما ما نیازمند مهمات هستیم. جدای از مهمات ما نیاز به فضایی داریم که از تهران و فضای این سالن خارج شویم. در این صورت هم تنوع و هم آزمون است تا از سالن‌های دیگری هم استفاده کنیم.

وی افزود: اگر اردوی خارجی مهیا شود که خیلی بهتر است‌. در حال حاضر با توجه به شیوع کرونا اگر امکان داشته باشد بهترین کشورها مالزی و اندونزی است. این کشورها با ایران هم دما و هم هوا هستند و شرایط آب و هوایی یکسانی با ما دارند. اگر هم اردوی خارجی امکانش فراهم نشود می‌توانیم اردوهای داخلی را در شهرهای دیگری مثل کیش که آب و هوای شرجی دارند برگزار کنیم.

وی به لزوم اردوی خارجی تاکید کرد و گفت: انجام اردوهای خارجی خیلی بهتر است چون ورزشکاران را از نظر اختلاف زمانی دگرگون خواهد کرد. اینکه ورزشکاران در شرایط تغییر زمانی قرار بگیرند و بتوانند خود را بازیابی کنند برای یک تیرانداز مهم است.

فروغی در خصوص مسابقات تیراندازی بین‌المللی آنلاین گفت: جمعه این هفته (۳بهمن) مسابقات لیگ را خواهیم داشت و جمعه هفته آینده یعنی دهم بهمن مسابقات بین‌المللی کویت را در پیش خواهیم داشت. امیدواریم رکوردهای خوبی را ثبت کنیم.

وی در خصوص رکوردهایش گفت: خداراشکر تاکنون که چه در مسابقات و چه در رکوردگیری تیم ملی رکوردهایم خوب و در حد قابل قبولی بوده است. امیدوارم بتوانیم اجرای خیلی خوبی هم در مسابقات مهم از جمله المپیک که در پیش است داشته باشیم. نمی‌توان قول مدال داد اما می‌توانیم امیدوار باشیم که بهترین عملکرد و بهترین نتیجه را در آوردگاه المپیک داشته باشیم.

وی در پایان گفت: به عنوان یک تیرانداز ایلامی خواستار این هستم که مجمع انتخاباتی این استان برگزار شود. حدود یک سالی است که با سرپرست اداره می‌شود و رییس هیات نداریم. متاسفانه این موضوع مشکلاتی را به وجود آورده که ما می‌خواهیم هر چه زودتر مجمع برگزار شود و رییس هیات انتخاب شود تا تیراندازی استان از سردرگمی خارج شود. در خیلی از هیات‌ها انتخابات انجام شد و تهران هم هفته گذشته انتخابات داشت. امیدوارم مجمع ایلام هم برگزار شود. هیات استان به عنوان یک پشتوانه برای ورزشکار است و امیدواریم این مشکل به زودی حل شود.  

انتهای پیام


10915013
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان را جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه های انضباطی مربوط به جام ملت های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است