استانی 13:40 - 07 آذر 1393
با حضور نایب رئیس‌ مجلس
امام جمعه کاشمر گفت: مراسم هفتاد و هفتمین سالگرد شهادت شهید مدرس با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مردم، مسئولان کشوری و استانی در کاشمر برگزار می‌شود.

هفتاد و هفتمین سالگرد شهادت شهید مدرس در کاشمر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی ظهر امروز در اجتماع نمازگزاران کاشمری در جوار زیارتگاه شهید آیت‌الله سید حسن مدرس اظهار داشت: اگر چه بارها مسئولان کشور اعلام کردند که به دنبال بمب اتم نیستیم و این مهم را نیز کارشناسان بین‌المللی در بازدید از پایگاه‌های هسته‌ای تایید کردند؛ اما متاسفانه آنها تنها به دنبال بهانه‌جویی و اعمال فشار بر ملت و نظام ما هستند.

وی با بیان اینکه ملت ایران الهام گرفته از عاشورا و شاگرد مدرسه آیت‌الله مدرس است و هیچ‌گاه در برابر قراردادهای ننگین تسلیم نمی‌شود، یادآور شد: از اینکه مذاکرات هسته‌ای بعد از یک سال مذاکره به سرانجام نهایی نرسید اما تا این مرحله که ادامه پیدا کرد برای ما بسیار قیمتی و ارزشمند بود.

امام جمعه کاشمر با تقدیر از تیم مذاکره کننده کشورمان در طول یک‌سال اخیر که اقدامات و تصمیماتشان منجر به نمایش گذاشتن صلابت، اقتدار، فهم و شعور سیاسی ملت ایران شد، خاطرنشان کرد: در این مذاکرات ایران در برابر 6 قدرت جهانی قرار داشت و تیم مذاکره‌کننده نیز به خوبی در برابر همه فشارها مقاومت کردند و پاسخ قانونی، منطقی و حقوقی به آنها دادند و نتوانستند بر ملت ما قالب و به خواسته‌های نامشروع خودشان دست یابند.

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه حضور ایران در مذاکرات برای برداشتن تحریم‌ها، حل مشکلات و انتظار کمک از دشمن نبوده است، گفت: حضور ما در پای میز مذاکره به این دلیل بود که به برخی افکار داخل که هنوز باور نکردند آمریکا شیطان بزرگ و دشمن اصلی ماست و هنوز به نوعی دلشان به آنها گره خورده است بگوییم که با مذاکره با آمریکا راه به جایی نمی‌رسد و از همه مهم‌تر پاسخ به افکار جهانی بود تا تبلیغات و توطئه‌های آمریکا علیه ایران مبنی بر سیاه نمایی و ایران هراسی را به دنیا اثبات کنیم که ما حقوق دان هستیم و معتقدیم که قوانین حقوق بشری در ایران بهتر از همه کشورهای دنیا در این کشور پیاده می‌شود.

امام جمعه کاشمر با اشاره به فرا رسیدن دهم آذرماه سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس که به‌نام روز مجلس نامگذاری شده است، افزود: یاد و خاطره شهید مدرس که در حقیقت مدرس فقاهت، صداقت، سیاست، شجاعت، استقلال، آزادی و خودکفایی است را گرامی می‌داریم و از همه اقشار مختلف مردم کاشمر برای حضور در مراسم هفتاد و هفتمین سالگرد شهادت این روحانی مجاهد که با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مردم، مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود، دعوت می‌کنیم.

وی با اشاره به هفتم آذرماه سالروز نیروی دریایی افزود: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران از افتخارات نظام در دوران دفاع مقدس و مدافع منافع و تجارت در آب‌های بین‌المللی است.

امام جمعه کاشمر با اشاره به فرا رسیدن فصل زمستان و افزایش مصرف گاز، به مشکلات و حوادث به وجود آمده در بحث تامین گاز در این شهرستان در سال‌های گذشته تصریح کرد: انتظار داریم وعده‌های مسئولان به منظور برطرف شدن تامین گاز مورد نیاز مردم شهرستان محقق شود و مشکلی در زمستان امسال گریبان‌گیر مردم نشود.


5288845
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» خبرنگار تسنیم در جدیدترین گزارش خود از منطقه سانحه بالگرد رئیس جمهور اعلام کرد که عملیات جستجو از چند جبهه مختلف برای دستیابی به بالگرد گسترش یافت.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه تجهیزات کافی برای جستجو به ورزقان گسیل شد، گفت: در پی سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، همه نیروها برای جستجو به میدان آمد ه اند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مردم شیعه و سنی استان کردستان همزمان با سایر مردم کشور به قرائت دعای خیر، ختم صلوات و امن یجیب برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان اقدام کردند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» در پی بروز سانحه هوایی بالگرد حامل رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان بوشهری ها در گوشه و کنار استان برای سلامتی آنان دعا کردند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» در هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور پارس جنوبی بوشهر بر چادر ملو اردکان یزد غلبه کرد و پاس گناوه مغلوب مقاومت گلسا پوش یزد شد.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار مازندران با تاکید بر لزوم توجه به کشاورزی، گردشگری، اقتصاد دریامحور و رفع مشکل پسماند با روش های جدید و کارآمد، در سفر دوم رئیس جمهور به مازندران گفت: مدیران استان در تحقق مصوبات سفر اول و دوم هیات دولت به مازندران همت به خرج دهند....
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در سال گذشته 973 کودک زیر 5 سال مبتلا به سوء تغذیه شناسایی و به وزارت رفاه معرفی شده اند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: 240 مددجوی تحت حمایت این نهاد همزمان با دهه کرامت و میلاد ثامن الحج(ع) با کمک خیرین به زیارت کربلا و مشهد مقدس اعزام شدند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: سال گذشته یک میلیون و 200 هزار نفر به مراکز درمان ناباروری در کشور مراجعه کرده اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است