استانی 16:58 - 12 تیر 1399
رئیس دانشگاه ایلیای هلند:
ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه ایلیای هلند گفت: ۴۰۰ میلیون شیعه در جهان وجود دارد.

۴۰۰ میلیون شیعه در جهان وجود دارد

حجت‌الاسلام علی جان کاظمی در همایش آغاز به کار شعبه  مرکز همیاری آموزش، اشتغال و درمان بیماران صعبت العلاج ایران در بروجرد و کارگروه بین‌المللی دبیرخانه نهج‌البلاغه که امروز دوازدهم تیرماه در سالن اداره ارشاد بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه ایلیا هم‌اکنون در ۳۰ کشور جهان فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: باوجود ۴۰۰ میلیون نفر شیعه که در جهان وجود دارد می‌توان بازارهای اقتصادی ایجاد کرد که آمریکا و تحریم‌ها را شکست داد.

امام‌جمعه سابق لندن خاطرنشان کرد: با تقویت اتحاد و انسجام بین شیعیان جهان می‌توان دشمن پلید را شکست داد و باعث کاهش بردگی اقتصادی و پزشکی آمریکا در جهان شد.

کاظمی با بیان اینکه قدرت آمریکا، قدرت اقتصادی اوست که می‌خواهد بازارهای بزرگ جهان را در اختیار بگیرد، افزود: ما باوجود ۴۰۰ میلیون شیعه در جهان می‌توانم با اتحاد و همکاری بازار داشته باشیم و با در دست گرفتن قدرت اقتصادی ناشی از آن به پیروزی در نبرد اقتصادی برسیم.

وی اضافه کرد: باید بتوان شبکه‌های ارتباطی بین شیعیان جهان را گسترش داد که یکی از ایجاد این شبکه‌ها راه‌اندازی انجمن‌های بین‌المللی در زمینه های مختلف و از جمله در زمینه‌های تجاری، دارویی و اقتصادی است.

انتهای پیام


10600084
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است