استانی 13:36 - 24 آبان 1398

طرح سهمیه بندی بنزین در سیستان و بلوچستان نیازمند بازنگری است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌ الاسلام مجتبی عزیزی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان در مصلی قدس ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا موضوع بسیار مهمی است که باید همیشه خودمان و دیگران را به این امر مهم سفارش کنیم.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید در مقابل نعمت‌هایی که خداوند متعال به ما عطا کرده شکرگذار باشیم، افزود: کسی که تقوا داشته باشد سعی می‌کند خودش را از آلودگی و راه کج محافظت کند و همواره سعی دارد تا راه راست را ادامه دهد.

امام جمعه موقت زاهدان در ادامه خطبه‌ها ضمن تبریک سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) بیان داشت: در این ایام تمام اولیای خدا شاد و مسرور هستند از همین رو انسان‌های با تقوا نیز در این روزها شاد هستند.

وی با اشاره به اینکه وحدت رمز پیروزی مسلمانان است، ادامه داد: وحدت بین مسلمانان به عنوان یک سرمایه بزرگ در مقابل بدخواهان و تفرقه افکنان است از همین رو باید مورد توجه همه باشد.

حجت‌الاسلام عزیزی با اشاره به اینکه حب دین و محبت پیامبر اکرم (ص) و خاندان بزرگوار ایشان جزو اصول اولیه مورد قبول هر دو مذهب تشیع و تسنن است، گفت: اتحاد و همبستگی مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان الگویی برای تمام مسلمانان جهان است.

وی با اشاره به وجود وحدت پایدار در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اخوت و برادری مردم شیعه و سنی این استان دشمنان را وحشت انداخته و مایه مباهات مسلمانان شده است.

امام جمعه موقت زاهدان در بخش دیگری از خطبه های امروز با اشاره به موضوع گران شدن بنزین، افزود: با توجه به اینکه در استان سیستان و بلوچستان حتی یک جایگاه سی ان جی هم وجود ندارد ضروری است مسئولان برای این استان طرحی جدا از کل کشور در زمینه سهمیه بندی بنزین مدنظر قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در بسیاری از نقاط سیستان و بلوچستان همچنان گاز وجود ندارد، ادامه داد: سهمیه بندی بنزین در دیگر استان‌های کشور که دارای گاز هستند شاید مشکلی ایجاد نکند اما برای مردم این منطقه که به دلیل برخورداری تعداد اندک کارخانه و واحدهای تولیدی بزرگ مجبورند با وسایل نقلیه خود معاش خانواده را تامین کنند حتما مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام عزیزی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی مسئولان باید بیش از گذشته برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی مردم گام بردارند، تصریح کرد: از همین رو مسئولان نظام و استان سیستان و بلوچستان باید برای تسهیل در امور زندگی مردم به دنبال چاره ای موثر باشند.


10294452
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است