ورزشی 10:20 - 23 شهریور 1393
عضو تیم ملی ژیمناستیک در پرش خرک با اشاره به سنگین بودن حجم رقابت‌ها در این وسیله نسبت به سایر وسیله‌ها، گفت: شانس موفقیت در این وسیله به دلیل ترافیک زیاد قهرمانان نسبت به سایر وسیله‌ها کمتر است.

ملی‌پوش ژیمناستیک: در بازی‌های آسیایی بهترین اجرا را خواهیم داشت

ایمان خاموشی که برای نخستین بار حضور در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کند، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، افزود: با اردوهایی که طی 6 ماه گذشته داشتیم، تقریباً از لحاظ بدنی به آمادگی مطلوبی رسیدم، اما چون برای نخستین بار چنین میدان بزرگی را تجربه می‌کنم تا حدودی استرس دارم که تلاش می‌کنم در اجرای مهارتم بر این استرس غلبه کنم.

وی با اشاره به اینکه پس از اردوی اوکراین از نظر آمادگی روانی و جسمانی شرایط بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده‌ام، خاطرنشان کرد: این اردو کمک کرد تا با شناسایی ضعف‌های خود در برابر ژیمناست‌های برتر دنیا، در تمریناتم اجراهای موفقی را پیاده کنم و به این خودباوری برسم که در اینچئون با وجود سنگین بودن حجم رقابت‌ها و حضور قهرمان المپیک و جهان در پرش خرک می‌توانم در بین هشت نفر برتر قرار بگیرم.

خاموشی در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می‌کردید برای بازی‌های آسیایی اینچئون انتخاب شوید، گفت: با توجه به عملکرد موفقی که در تمرینات داشتم، این انتخاب قابل پیش‌بینی بود، اما چون در میدان بزرگی باید حضور پیدا کنم این مساله تا حدودی برای کسب موفقیت نگرانم می‌کنم.

وی در پایان اظهار کرد: تلاش خواهم کرد اولین حضورم در بازیهای آسیایی را با موفقیت سپری کنم و بهترین و زیباترین اجرا را در برابر قهرمان نامدار ژیمناستیک داشته باشم.

انتهای پیام


4722610
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است