استانی 19:04 - 10 خرداد 1402

تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر ۳ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی نسب بعد از ظهر چهار شنبه در نشست تخصصی حمل و نقل و نگهداری کالاهای خطرناک در بندر بوشهر با حضور مدیرکل امور بندری، رئیس اداره امور بندری و مدیر ترانزیت، لجستیک و توافقنامه های سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: در مدت یاد شده حمل و نقل کانتینری نیز با رشد ۵۱ درصدی، در سال ۱۴۰۱ به ۶۳ هزار تی. ای.یو افزایش پیدا کرد.

وی بیان کرد: شمار سوانح در عملیات بندری بوشهر هفت مورد بود که با مدیریت و نظارت خوب انجام شده در سال ۱۴۰۱ به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: بندر ناایمن هیچگاه محل مراجعه شرکت‌های کشتیرانی و صاحبان کالا نخواهد بود بر همین اساس رعایت اصول مرتبط با ایمنی همواره اولویتی راهبردی برای بنادر استان بوشهر به شمار می‌رود.

شکیبی نسب ادامه داد: در بخش حمل، نگهداری، تخلیه و بارگیری و اطفا حریق کالاهای خطرناک اطلاعات جامع و کاملی در بندر بوشهر جمع آوری شده که به افزایش ایمنی فعالیت‌ها کمکی شایان می‌کند.

وی گفت: در صورت رعایت نشدن ایمنی لازم در حوزه کالاهای خطرناک خسارت‌های جبران ناپذیری به نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات وارد می‌کند در همین راستا بندر بوشهر نشست تخصصی حمل و نقل و نگهداری کالاهای خطرناک را برگزار کرده تا بتواند موانع و مسائل مانع افزایش ایمنی در این حوزه به حداقل ممکن کاهش دهد.

شکیبی نسب عنوان کرد: برگزاری چنین نشست‌هایی فرصتی مغتنم است تا نسبت به افزایش سطح دانش و آگاهی کارکنان فعال در بخش کالاهای به نحو مطلوبی افزایش یابد.

وی افزود: بندر بوشهر به عنوان یکی از بنادر فعال در تخلیه مشتقات نفتی و بویژه بنزین استان‌های همجوار همواره سعی کرده تا ایمنی در فعالیت‌های این چنینی در بالاترین سطح ممکن باشد.


11905129
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است