استانی 00:50 - 07 تیر 1401

بانک‌ها برای تحقق شعارهای دولت در شهرستان دشتی همراهی کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی دوشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان وقتی پی بردند این نظام مثل دیگر انقلاب‌ها نیست تلاش کرد رشد انقلاب را متوقف کنند که یکی از اهداف آنها ترور شخصیت‌های مبارز و همراه نظام بود.

فرماندار دشتی افزود: ششم تیرماه سالروز ترور نافرجام مقام معظم رهبری و هفتم تیر ماه حادثه ترور آیت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش از جمله برنامه‌های دشمنان بوده است.

بحرانی ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری مراسم شهدای هفتم تیر شهرستان شهید میر بهزاد شهریاری که امسال شهید شاخص حقوق دان کشور معرفی شده مشارکت داشته باشند.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم با شعار ایران قوی و دولت مردمی روی کار آمد و خدمت به مردم بدون هیچ منتی همواره در دستور کار قرار دارد و مدیران باید برای عملیاتی شدن این شعار تلاش کنند.

بحرانی با بیان اینکه مدیران از برنامه‌های دولت حمایت و پشتیبانی کنند؛ تصریح کرد: مدیران باید همواره در کنار مردم باشند و با آنها صادقانه صحبت کنند.

وی خاطر نشان کرد: مدیران باید با کار و تلاش شبانه روزی در بین مردم نشاط ایجاد و آنها را نسبت به آینده امیدوار کنند و با زبان خوش آنها را اقناع کنید.

 بانک‌ها برای تحقق شعارهای دولت در شهرستان دشتی همراهی کنند

بحرانی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های خوب دولت در زمینه پروژه‌های مسکن است که به حمدالله در این زمینه شهرستان در سطح استان با اجرای ۷۲۰ واحد پیشتاز است.

وی خاطر نشان کرد: متأسفانه برخی از بانک‌های عامل با شعارهای دولت همراهی نمی‌کنند و در کار مردم سنگ اندازی می‌کنند که انتظار داریم هر چه زودتر موانع پیش رو در پرداخت تسهیلات بردارند.

فرماندار دشتی افزود: مدیران با استفاده از ظرفیت مدیران کل در جهت جذب اعتبارات ملی تلاش مضاعف داشته باشند.

وی یادآور شد: برخی افراد تلاش دارند اراضی که برای اجرای طرح‌های اقتصادی در سالیان گذشته گرفته‌اند تغییر کاربری دهند که انتظار داریم دستگاه‌های متولی با جدیت به این موضوع ورود کنند.

بحرانی با تبریک پیشاپیش روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را تبریک گفت: انتظار داریم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به سمت اجرای طرح‌ها درآمد زا و اشتغال زا بروند.

وی همچنین بر ضرورت صرفه جویی ادارات در مصرف آب و برق تاکید کرد و یادآور شد: مدیران پیگیر مصوبات سفر ریاست جمهوری در سطح شهرستان باشند.


11607243
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است