ورزشی 02:30 - 14 اسفند 1399
رئیس فدراسیون دوومیدانی می‌گوید در حد بضاعت فدراسیون به دنبال حل مشکلات ورزشکاران هستند و در ماه‌های نزدیک به المپیک توکیو کسانی که شانس زیادی برای کسب سهمیه دارند به مسابقات برون مرزی اعزام می‌شوند.

هاشم صیامی: با ورزشکاران صادقانه رفتار می‌کنیم/ اهالی دوومیدانی‌کم‌توقع هستند

هاشم صیامی در مورد برگزاری مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی کشور به ایسنا گفت: یکی از اتفاقات خوبی که افتاد حضور تعداد زیاد تیم‌ها بود که رقابت خوبی با هم داشتند. از طرفی دیگر با توجه به شیوع کرونا مدیریت کار سخت بود اما خوشبخانه با موفقیت انجام شد. عملکرد ورزشکاران هم با توجه به اینکه در شرایط شیوع کرونا امکان برگزاری مسابقات کمی را داریم، قابل قبول بود.

او افزود: ورزشکارانی که در اردو بودند، عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند. حسن تفتیان رکورد قابل توجهی را ثبت کرد و بقیه هم به خوبی ظاهر شدند. البته زمستان فصل بدنسازی ورزشکاران است و هنوز به پیک آمادگی خود نرسیده بودند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در مورد وضعیت احسان حدادی گفت: احسان در آمریکا تمرین می‌کند و کارش را  باانگیزه و پرانرژی انجام می‌دهد. قرارداد مربی این ورزشکار هم کامل انجام شده و هیچ مشکلی ندارد.

صیامی به جام امام رضا که قرار است در فروردین ۱۴۰۰ به میزبانی مشهد برگزار شود اشاره کرد و گفت:  می‌خواهیم اولین دوره جام امام رضا را در مشهد برگزار کنیم. خوشبختانه تاکنون ۱۱ کشور اعلام آمادگی کرده‌اند. امیدوارم ورزشکارانمان بتوانند در این مسابقه چند ورودی المپیک کسب کنند و اتفاقات خوبی بیفتد. از همه کسانی که شانس کسب ورودی دارند، دعوت می‌کنیم تا در این مسابقه به صورت جدی حاضر شوند.

او در پاسخ به اینکه مهدی پیرجهان اسفندماه ۹۹ به مسابقات هند اعزام می‌شود؟ گفت: نه، اولین مسابقه ما جام امام رضا است. تمام‌تلاش خود را می‌کنیم تا مسابقات در ایران برگزار شود اما رویدادهای مناسبی را برای کسانی که سهمیه گرفته‌اند و شانس سهمیه دارند، در نظر می‌گیریم. مکاتباتی هم انجام داده‌ایم  اما ابتدا مسابقات در ایران برگزار می‌شود تا ورزشکاران به سطح آمادگی خوبی برسند و در ادامه کسانی که ۱۰۰ یا ۹۰ درصد شانس کسب ورودی دارند به رقابت‌های برون مرزی اعزام می‌شوند.

او در مورد کاهش حواشی دوومیدانی در چند ماه اخیر بیان کرد: تلاش کرده‌ایم که مشکلات دوومیدانی‌کاران را مورد بررسی قرار بدهیم. ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان ما افراد شایسته و کم‌توقعی هستند که اگر حس کنند، تلاش می‌کنیم، راضی می‌شوند. آنها شرایط کشور و فدراسیون را می‌دانند و وقتی ببینند که رفتارمان صادقانه است، درک می‌کنند. بضاعتمان را با آنها در میان می‌گذاریم و در حد توان شرایط خوبی برایشان فراهم می‌کنیم، چون معتقدیم اوضاع باید بهتر شود. کم کاری و ضعف هایی وجود دارد که به دنبال برطرف کردنشان هستیم.

صیامی در مورد ورود اسپانسرهای مالی به دوومیدانی گفت: تلاش کرده‌ایم که باشگاه های خوبی را جذب کنیم؛ سایپا را که باشگاهی فرهنگی وررشی است، وارد لیگ کرده‌ایم و  قرار است سال آینده حضوری پررنگ داشته باشد. می‌خواهیم چند باشگاه دیگر را هم اضافه کنیم تا کنار پلیمر، سپاهان، دانشگاه آزاد، مقاومت و سایر تیم‌ها حضوری قوی داشته باشند. ضمن اینکه شرکت پلیمرخلیج فارس در کنار ماست و حمایت می‌کند.

انتهای پیام 


10976637
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون فوتبال گفت: لیگ ما تقریبا پیر است و باید به جوانگرایی آن فکر کرد. این آفتی است که وجود دارد و در تیم ملی جوانگرایی محسوسی انجام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آویسپا با ۲ گلی که شهاب زاهدی به ثمر رساند مقابل جوبیلو ایواتا به تساوی ۲ بر ۲ رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی تراکتور تبریز با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اش از کاپیتان این تیم حمایت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هیأت مدیره باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز و همچنین بررسی برنامه گزینه‌های سرمربی‌گری این تیم بیانیه‌ای صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو قایقران ملی پوش کشورمان به فینال آب‌های آرام مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به شعار اولین روز از هفته سلامت که «سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی» نامگذاری شده است، به بررسی نگاه طب ایرانی به سلامت خانواده پرداخت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است