استانی 09:46 - 12 بهمن 1393
مدیرعامل شرکت آبفار ایلام خبر داد
مدیرعامل شرکت آبفار ایلام از بهره‌برداری از چهار پروژه عمرانی در ایام‌الله دهه فجر در ایلام خبر داد.

بهره‌برداری از 4 پروژه عمرانی در ایلام

نورالله تیموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این طرح‌ها و پروژه‌های آبرسانی در مناطق روستایی از جمله دهلران، سیروان و چرداول اجرایی و محقق شده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام گفت: با افتتاح این طرح‌ها که شامل ایجاد مخزن یک هزار و 150 متر مکعبی، 19 کیلومتر خط انتقال و توزیع شبکه، هفت کیلومتر راه دسترسی و پنج کیلومتر شبکه برق و تجهیز کامل چهار باب ایستگاه پمپاژ و حفر یک حلقه چاه است، تحولی در حوزه آبرسانی روستایی رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح‌ها زمینه آبرسانی به 12 روستای شهرستان‌های سیروان، چرداول و دهلران از جمله ابوغویر، حسین آباد و 10 روستای تحت پوشش مجتمع شله کش و ... فراهم می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع 31 میلیارد ریال اعتبار در استان ایلام توسط این شرکت هزینه شده است.

تیموری تصریح کرد: گرامیداشت دهه فجر و اجرای پروژه‌های عمرانی به منظور ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف از جمله اهداف بهره‌برداری از این طرح‌هاست.


5746929
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» پیکر یک شهید گمنام در کرج پس از تشییع و استقبال از سوی مردم شهیدپرور شهرستان کرج، در مرکز تحقیقات سلامت و کشاورزی سازمان انرژی اتمی به خاک سپرده شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرمانده انتظامی بندرعباس از شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون تانکر حامل سوخت و کشف 25 هزار لیتر گازوئیل قاچاق خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس اداره آتش نشانی کیش دلیل آتش سوزی امروز ساختمان نیمه کاره در این جزیره را که موجب ایجاد حجم بسیار وسیعی از دود شده بود را جوشکاری بدون در نظر گرفتن شرایط محیطی اعلام کرد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از یک میلیون و 160 هزار تن محصول گندم در استان خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: با همکاری و هماهنگی با تولیدکنندگان، 40 مشکل اساسی در حوزه تولید و صنعت شناسایی و دسته بندی شد و در بخش های مختلف برای برون رفت از مشکلات به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار ایلام بر فعال شدن معادن بیتومین استان و تبدیل ظرفیت های بالقوه به بالفعل تاکید کرد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از محکومیت 23 میلیارد ریالی مدیر کشتارگاه مرغ به دلیل گرانفروشی خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تکمیل سد سرپری نیازمند 350 میلیارد تومان اعتبار است، گفت: اگر دولت کمک کند سال آینده کار ساخت سد به اتمام می رسد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون جوانان و امور فرهنگی ورزش و جوانان استان بوشهر از پرداخت 2 هزار میلیارد تومان وام ازدواج در استان خبر داد و گفت: هم اکنون یک هزار و 521 از جوانان در صف انتظار دریافت وام ازدواج هستند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: خسارت سیل اردیبهشت خراسان جنوبی 54 هزار و 280 میلیارد ریال برآورد شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است