ورزشی 19:41 - 04 فروردین 1394
با اضافه شدن مسعود شجاعی
آخرین لژیونر تیم ملی فوتبال ایران به جمع اردونشینان تیم ملی در اتریش اضافه شد.

جمع ملی‌پوشان در اتریش جمع شد/ برگزاری سومین تمرین شاگردان کی‌روش

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود شجاعی مهاجم تیم فوتبال الشحانیه قطر پس از برگزاری دیدار تیمش در لیگ قطر سرانجام امروز به جمع ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی فوتبال در اتریش اضافه شد تا هر 22 بازیکن دعوت شده به تیم ملی در نهایت پس از 4 روز از اعزام این تیم به اردوی نوروزی خود در اتریش به گرد هم جمع شوند. البته شجاعی به خاطر خستگی در تمرینات امروز غایب بود و قرار است از فردا به تمرینات تیم ملی اضافه شود.

همچنین سومین تمرین تاکتیکی ملی‌پوشان فوتبال ایران برای آماده‌سازی دیدار تدارکاتی با شیلی امروز زیرنظر کارلوس کی‌روش و سایر اعضای کادر فنی در اتریش برگزار شد و ملی‌پوشان آخرین راهکارهای تاکتیکی برای برگزاری مسابقه با شیلی را مرور کردند.

فردا آخرین تمرین قبل از مسابقه با شیلی به صورت سبک برگزار شده و هر تیم ملی ایران پنج‌شنبه از ساعت 23:30 دقیقه در نخستین دیدار تدارکاتی خود در سال جدید به مصاف تیم ملی شیلی خواهند رفت.

در ادامه شاگردان کی‌روش با پرواز به سوئد به این کشور سفر کرده تا در یازدهم فروردین ماه در دیدار دوستانه دیگری به مصاف کشور میزبان برود.


6094046
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نوجوانان تنیس روی میز ایران با پیروزی مقابل تایلند ضمن راهیابی به نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بدمینتون‌ باز چینی در حین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا بر اثر تشنج بیهوش شد و جان خود را از دست داد
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به انتقادات خداداد عزیزی از این تیم و امیر قلعه نویی واکنش نشان داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون در نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های صادره تصریح کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: ۲۸ میلیارد اعتبار دوومیدانی بود، اما امسال ۹۰ میلیارد شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال تهران قصد تمدید قرارداد با این باشگاه را ندارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون تیراندازی به تیرانداز المپیکی قول داد در صورت کسب مدال پاداش یک میلیاردی و یک اسلحه دهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون تیراندازی به تیرانداز المپیکی قول داد در صورت کسب نشان پاداش یک میلیاردی و یک اسلحه دهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هاشمی در خصوص پاداش مدال آوران المپیک گفت: ورزشکاران نگران این موضوع نباشند. مطمئنا نسبت به دوره قبل بیشتر خواهد بود که در زمان خودش اعلام می‌کنیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی تکواندو کشورمان با برتری برابر میزبان در فینال جام جهانی برای دومین دوره متوالی مقتدرانه روی سکوی قهرمانی ایستاد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است