استانی 09:34 - 28 آبان 1398
استاندار فارس:
ایسنا/فارس استاندار فارس اعلام کرد که هیچگونه مشکلی برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی مردم در این استان وجود ندارد.

مشکلی در زمینه تامین مایحتاج عمومی مردم نداریم

عنایت الله رحیمی در دیدار با روسای اتحادیه های صنفی استان فارس با بیان اینکه توسعه و امنیت از مطالبات اصلی مردم است، گفت: اصلاح ساختارهای معیوب اقتصادی و هدفمند کردن بسیاری از درآمدهای دولت از اهداف اصلی در بحث تغییر نرخ بنزین بود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، رحیمی گفت: این تصمیم(تغییر نرخ بنزین) اگر ایرادی هم داشته باشد برای حل آن باید از مبادی قانونی وارد شد، نه راهی که مخل آسایش و امنیت مردم و همچنین بهانه ای برای معاندان کشور و نظام باشد.

استاندار فارس تامین امنیت را از نتایج همکاری و هماهنگی سایر نهادهای اجتماعی دانست و گفت: اصناف همیشه در نیل به اهداف عالی نظام با حداکثر توان پای کار بوده اند و در گذر از این شرایط نیز امیدواریم با برنامه ریزی و مشارکت همه جانبه در تامین امنیت روانی و غذایی مردم موفق عمل کنند.

وی اضافه کرد: تامین سوخت مورد نیاز و تامین امنیت تردد از مهمترین دغدغه های صنفی است که در این زمینه با همکاری نهادهای امنیتی و انتظامی اقدامات خوبی انجام شده و به حمدالله هیچگونه مشکلی نداریم.

رحیمی با بیان اینکه قیمت کالاها افزایش نباید داشته باشد، گفت: از اصناف انتظار داریم، منصفانه عمل کرده و اجازه سوء استفاده به کسی را ندهند که از این را بخواهند به مردم فشار بیاورند؛ البته برنامه ریزی دقیقی برای کنترل قیمت اجناس انجام شده است.

انتهای پیام


10296754
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است