ورزشی 12:02 - 15 مرداد 1393
روی مدال خوش‌رنگ ووشو حساب باز کرده‌ایم
معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی گفت: پیروزی ووشوکاران ما مقابل نماینده‌های چین تاثیر مثبتی در شرایط فعلی روی ملی‌پوشان دارد.

سجادی: شکست چینی‌ها تاثیر مثبتی روی ووشوکاران دارد/ انتخابی وزن ۸۱ کیلوگرم مشکلی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس، نصر‌الله سجادی معاون وزارت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای با حضور در دیدار تدارکاتی تیم ملی ووشوی ایران و چین اظهار داشت: این دیدار تدارکاتی را تماشا کردم خوشبختانه ووشوکاران ایرانی با اختلاف زیادی پیروز شدند البته تیم منتخب یکی از استان‌های چین در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بودند که ملی‌پوش هم در بین آنها وجود داشت.

سجادی در مورد دیگر رشته‌هایی که به بازی‌های آسیایی ئینچوان قرار است اعزام شوند گفت: مابقی رشته‌ها در اردو‌های تدارکاتی حضور دارند به عنوان مثال والیبال، بسکتبال، کاراته در اردو و مسابقات برون‌مرزی حضور دارند و دیگر رشته‌ها در اردوهای داخلی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند تا با بهترین شرایط به کره جنوبی اعزام شوند.

سجادی در مورد جلسه‌ای که صبح امروز در فدراسیون کشتی داشت گفت: صبح امروز (چهارشنبه) یک جلسه خیلی مهم در فدراسیون کشتی با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک، مسئولان فدراسیون کشتی و سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد.

موضوع جلسه در مورد نزدیک بودن برگزاری رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی بود.

در این جلسه به بررسی نفرات اعزامی به این رقابت‌ها پرداخته شد که تصمیم نهایی قرار است در یک جلسه دیگر گرفته شود.

معاون وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت: انتخابی وزن 81 کیلوگرم تیم ملی بوکس 25 مرداد ماه بدون هیچگونه مشکلی قرار است برگزار شود. در برخی رشته‌ها پیش آمده که در یک وزن دو ورزشکار وجود دارد که باید با برگزاری انتخابی یک نفر انتخاب شود.

در وزن 81 کیلوگرم بوکس نیز این اتفاق رخ داده که در اسرع وقت نفر نهایی مشخص خواهد شد.

سجادی در ادامه خاطرنشان کرد: ما از لحاظ مالی هیچ‌گونه مشکلی نداریم. پرداخت‌ها به موقع به فدراسیون انجام می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که مراسم تجلیل از قهرمانان چه زمانی برگزار می‌شود، گفت: مراسم تجلیل حتما اوایل شهریورماه برگزار می‌شود، رسانه‌ها امیدوارم ما را در اعزام به بازی‌های آسیایی کمک کنند و جام جهانی تمام شده و حالا نیاز به حمایت رسانه‌ها برای اعزام به بازی‌های آسیایی هستیم.


4408439
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است