ورزشی 20:22 - 15 اسفند 1393
اصفهان-ایرنا- سرمربی تیم سایپای البرز گفت: در بازی باذوب اهن، داور توپ پنج درصدی را علیه ما پنالتی اعلام کرد و با اشتباهی که انجام داد تیم را به حاشیه برد.

به گزارش ایرنا، مجید جلالی در نشست خبری پس از دیدار برابر ذوب آهن افزود: مشابه این صحنه پنالتی علیه ما پنج بار در جریان لیگ تکرار شده بود اما پنالتی گرفته نشد.



وی اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و در ادامه گل خوبی را به ثمر رساندیم ولی یک پنالتی غیر منصفانه علیه ما گرفته شد و متوجه شدم روز سختی را در این بازی پیش رو دارم.



جلالی اظهار کرد: نکته ای که از باخت بیشتر من را نارحت کرد این بود که در هیچ شهری تماشاگران این چنینی ندیدم.



وی افزود: در تمام مدت بازی تماشاگران علیه ما فحاشی کردند، در شهری که به عنوان پایتخت فرهنگی ایران مطرح است برای من سخت است که چنین تماشاگرانی وجود دارد.



وی اظهار کرد: در این بازی از سکوهای روبرو و پشت سر علیه تیم من فحاشی کردند و دری وری گفتند.



جلالی با اشاره به جدا شدن کاوه رضایی در نیم فصل از تیم سایپا گفت: این بازیکن تا هفته ششم آسیب دیده بود و تا به بازی ها رسید کمی زمان برد اما وقتی برگشت خوب بازی کرد.



وی افزود: اما گاهی باید تصمیم هایی گرفته شود که به سود تیم باشد، ما رضایی و بابک حاتمی را فروختیم تا بتوانیم پرداختی های بازیکنان را بدهیم.



وی با بیان اینکه اگر این کار نمی شد سایپا منحل می شد، گفت: مسائل و مشکلاتی وجود دارد که نمی شود در موردش صحبت کرد و گرنه کدام مربی حاضر می شود بهترین بازیکنان را از دست بدهد.



سرمربی سایپا اظهار کرد: امیدواریم که این شرایط ادامه نداشته باشد و با تغییراتی که در باشگاه رخ داده از نظر وضعیت مالی به شرایط بهتری برسیم.



جلالی گفت: در این فصل خیلی خوب پیش آمدیم و جوانان زیادی را به بازی گرفتیم که امروز هم بازی کردند و به زمان نیاز است تا بهتر شوند و مشکلات برطرف شود.



سرمربی سایپا با اشاره به اختلاف گل در این بازی اضافه کرد: اگر به ابتدای بازی توجه شود وقتی گل زدیم تا قبل از پنالتی خیلی خوب بازی کردیم اما بعد از آن بر روی ضد حمله گل خوردیم.



وی گفت: وقتی در مقابل تیمی مثل ذوب آهن که در ضد حملات بسیار خطرناک است مجبور شوید جلو بروید در حقیقت ریسک کرده اید، ما می خواستیم بازی را دو بر دو کنیم که این یک ریسک بود و آنها توانستند گل های خود را اضافه کنند.



وی افزود: ذوب آهن فقط در این بازی خوب نبود و مدت هاست که خوب بازی می کند و جلو یک تیم خوب باید با شرایط خوبی پیش رفت.



شاگردان جلالی عصر جمعه از هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میهمان ذوب اهن اصفهان بودند و با نتیجه 4 بر یک بازی را واگذار کردند.



پ/8114/ 6508

انتهای پیام /*


5987064
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری در رابطه با مسائل مختلف صحبت هایی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیران باشگاه استقلال از هفته آینده برای تمدید قرارداد بازیکنان موردنظر جواد نکونام اقدام می‌کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و انجام صحبت‌های غیرمسئولانه ۲ میلیارد تومان جریمه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ترکیب تیم ملی والیبال ایران با حضور لژیونر‌ها در سالن فدراسیون والیبال کامل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران با شکست لبنان برای دومین بار به مقام قهرمانی قاره آسیا دست یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا از نظارت معصومه شکوری در دیدار فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با ثبت امتیازات رویداد‌های بین المللی یک ماه اخیر توسط فدراسیون جهانی، رنکینگ جدید المپیکی تکواندوکاران منتشر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال از برگزاری چند بازی تدارکاتی تیم ملی والیبال پیش از آغاز لیگ ملت‌ها خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اسبقیان از دستور ویژه وزیر ورزش و جوانان برای پیگیری حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سابق فدراسیون والیبال گفت: روحبه مردم داری استاد اسکویی برای همه ما الگو بود و وطن پرستی یکی از ویژگی‌های اصلی ایشان بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است