استانی 17:23 - 15 آذر 1398

۲۴۱ نفر داوطلب نمایندگی مجلس در آذربایجان غربی ثبت نام کردند

علی مصطفوی با بیان اینکه تاکنون بدون کوچکترین مشکل روند ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ادامه دارد افزود: طی پنج روز گذشته ۲۴۱ نفر از استان در این دوره به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در آذربایجان غربی نام نویسی کرده اند که از این تعداد، ۷۲ نفر مربوط به شهرستان ارومیه است.

وی با بیان اینکه نام نویسی از داوطلبان در ۱۰ حوزه انتخابیه آذربایجان غربی در حال انجام است عنوان کرد: در این دوره از انتخابات ۲۵ فرآینده به صورت الکترونیکی انجام می شود و تاکنون مشکل خاصی  در استان نداشتیم.

مصطفوی با اشاره به اینکه امروز در ششمین روز از ثبت نام شاهد استقبال بیشتر افراد داوطلب نمایندگی این دوره مجلس در استان هستیم افزود: با توجه به اینکه بیشتر از دو روز به اتمام مهلت قانونی ثبت نام باقی نمانده پیش بینی می شود این دو روز تعداد افراد ثبت نامی بیش از پنج روز گذشته باشد.

مصطفوی شعار این دوره از ستاد انتخابات کشور را " انتخابات ۹۸- گام دوم انقلاب، قانونمندی، بی طرفی و انسجام ملی" عنوان کرد و  عمل به مر قانون، رعایت اصل بی طرفی ناظرین و مجریان انتخابات، امانت داری از آرای مردم و جلب اعتماد مردم را از راهکارهای حضور حداکثری مردم در صحنه انتخاباتی برشمرد.


10311680
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است