ورزشی 11:21 - 22 شهریور 1393
ملی‌پوش وزن 98 کیلوگرم فرنگی ایران می‌گوید تنها برای کسب مدال طلا راهی مسابقه‌های جهانی ازبکستان شده است.

قاسم رضایی: فقط برای طلا به ازبکستان آمده‌ام

قاسم رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص شرایط تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقه‌های کشتی قهرمانی جهان اظهار کرد: 5 – 6 ماه در اردو بودیم و شرایط تیم بسیار خوب است. با تمرین‌های پرفشار و مستمر به مرز آمادگی کامل رسیده‌ایم و ان‌شاءالله بتوانیم در مسابقه‌های جهانی کشتی‌های خوب و قابل قبولی گرفته تا مردم از ما راضی باشند و باعث خوشحالی آن‌ها شویم.

ملی‌پوش وزن 98 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران درخصوص احتمال رسیدن به مدال طلا در مسابقه‌های جهانی و اینکه آیا برای این مسابقه‌ها به اندازه المپیک در آمادگی به سر می‌برد یا خیر گفت: هیچ ورزشکاری به اندازه المپیک آماده نیست اما آمادگی من برای حضور در مسابقه‌های جهانی خوب است. در مجموع از وضعیتم راضی هستم. اگر بتوانم همین شرایط تمرینی را در مسابقه نیز اجرا کنم، مطمئنا می‌توانم به روی سکوی قهرمانی بروم.

وی با بیان اینکه هدفش از حضور در مسابقه‌های جهانی فقط کسب مدال طلاست افزود: به خوبی کشتی حریفانم را در مسابقه‌های جهانی آنالیز کرده‌ام و سه چهار حریف خوب اروپایی دارم و از آسیا رقیب جدی پیش روی خود نمی‌بینم. با آنالیزی که انجام داده‌ایم به خوبی با نقاط ضعف و قوت رقیبانم آشنا هستم و شکست آن‌ها برایم دور از دسترس نیست. امسال صددرصد مدال بهتری نسبت به برنز سال 2007 می‌گیرم چرا که شرایط بدنی بهتری دارم و آمادگی‌ام تا حدی است که بتوانم خودم را از حریفانم از نظر تکنیکی و تاکتیکی جدا کنم. در مجموع از سطح بالاتری نسبت به آن‌ها برخوردارم. امیدوارم بتوانم روی تشک کشتی با دید باز و آمادگی کامل کشتی بگیرم و از تجربیاتم استفاده کنم. در سال 2007 جوان بودم و دیدم نسبت به کشتی فرق می‌کرد اما الان نسبت به داوری و حریف و در مجموع کلیه شرایط دارای دید بازتری هستم.

رضایی با اشاره به اینکه با وجود سه قهرمان المپیک در تیم ملی، شایستگی قهرمانی جهان را داریم گفت: بر روی کاغذ با وجود حضور کشتی‌گیرانی مانند سوریان، نوروزی و دیگران شانس زیادی برای رسیدن به قهرمانی جهان داریم. ان‌شاءالله روی تشک مسابقه نیز بتوانیم قابلیت‌هایمان را به نمایش بگذاریم. امسال زحمات زیادی کشیده‌ایم و انرژی خوبی داریم تا با کسب نتایج درخشان دل مردم را شاد کنیم از مردم نیز می‌خواهم ما را از دعای خیر خود محروم نکنند تا با دست پر به ایران بازگردیم.

انتهای پیام


4713867
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سامیار الیاسی به همراه هم تیمی ایتالیایی خود جواز حضور در فینال دونفره تور جهانی تنیس را بدست آورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم بهترین مکان برای برگزاری مسابقات تیم‌های ایران در لیگ نخبگان آسیا، ورزشگاه شهر قدس است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیپور امروز با گلزنی به تیم آلومینیوم اراک اعتماد به نفسش بیشتر می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی مانند همه شهرآوردها، بازی خیلی مهمی است و ان‌شاالله نتیجه خوبی می‌گیریم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما می‌خواهیم با بردن دربی خط بطلانی بر حرف‌ کسانی که می‌گویند بازی در اراک نحس است، بکشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی نساجی درباره کنار گذاشتن عباس زاده از تیمش توضیح داد و بر تصمیم خود پافشاری کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملوان بندرانزلی با ۲ گل شمس آذر قزوین را شکست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال ازبکستان با شکست مقابل کاستاریکا از جام جهانی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال هلند موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ پاراگوئه را شکست دهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است