استانی 10:14 - 30 دی 1398
ایسنا/لرستان پروژه ورزشگاه «چغابهرام» در روستایی به همین نام در شهرستان دورود قرار دارد اما با اینکه بالغ بر یک دهه از تصویب آن می‌گذرد، هنوز برای افتتاح کامل کار زیادی دارد.

/پیگیری پروژه/
چغابهرام همچنان چغر است؟

این پروژه سال ۸۷ و در سفر هیأت دولت وقت به لرستان مصوب شد و زمین آن که از اراضی ملی است دو سال بعد تأمین و از سال ۹۱ عملیات احداث شروع شد.

این ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری است که در برخی مواقع و از سوی مسئولان شهرستان و استان ظرفیت آن تا سه برابر هم رشد کرد اما این موضوع فقط روی کاغذ بود و چیزی در این باره مصوب نشده است.

محمود رحمتی، سرپرست اداره ورزش و جوانان دورود سال ۹۶ درباره این پروژه به ایسنا گفته بود: با توجه به سیاست‌ها، دولت به پروژه‌هایی که درصد پیشرفت فیزیکی پایینی دارند، اعتبار نمی‌دهد و امسال برای سومین سال پیاپی اعتباری به این پروژه اختصاص پیدا نکرده است.

 

وی سال ۹۷ وعده داد: طبق قولی که مدیرعامل شرکت توسعه و تجهز اماکن ورزشی به ما داده است؛ تلاش می‌شود تا هفته دولت سال ۹۸ کل پروژه به بهره‌برداری برسد.

درباره آخرین وضعیت این پروژه سرپرست اداره ورزش و جوانان دورود به ایسنا گفت: فنس‌کشی و زیرسازی زمین فوتبال این مجموعه به‌طور کامل انجام شده است.

رحمتی ادامه داد: روند تکمیل چمن مصنوعی نیز به خوبی پیش رفته و به احتمال زیاد تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

 وی با بیان اینکه پیست خاک آجر این پروژه تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد، افزود: تجهیزات سیستم روشنایی خریداری شده و در حال نصب هستند.

 سرپرست اداره ورزش و جوانان دورود با بیان اینکه سکوی تماشاگران در حال انجام است، اضافه کرد: با توجه به اینکه در سنوات گذشته اتفاق خاصی در بحث پیشرفت فیزیکی این طرح رخ نمی‌داد، امسال از روند کار راضی هستیم.

وی گفت: نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دورود و مدیرکل ورزش و جوانان لرستان پای کار هستند و برای تکمیل این پروژه خیلی پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام


10353455
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است