ورزشی 17:08 - 26 آذر 1393
رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرده حتی اگر در جام ملت های آسیا هم تیم ملی به نتایج قابل قبولی دست پیدا نکند بازهم در فدراسیون خواهد ماند.

کفاشیان از بلایی که سر استقلال و پرسپولیس آمده می‌ترسد
به گزارش عرش نیوز، علی کفاشیان که پس از فشارهای چند ماه اخیر وزارت ورزش و جوانان اظهار نظری هدفدار داشت، تاکید کرده حتی در صورتی که تیم ملی فوتبال در رقابت های جام ملت های آسیا نتایج قابل قبولی کسب نکند، بازهم به عنوان رئیس به کارش در فدراسیون ادامه خواهد داد.



اینکه کفاشیان چقدر در فدراسیون فوتبال موفق بوده یا نبوده، بحث دیگری است که طبیعتا نقاط ضعف و قوت فدراسیون او را باید در مطلبی دیگر بررسی کرد اما آنچه مهم است اینکه او با این اظهار نظرش به وزارت ورزش نشان داده که اجازه نخواهد داد بلایی که سر استقلال و پرسپولیس آمده و بی ثباتی مدیریت آنها بدتر از قبل شده، سر فدراسیون فوتبال هم بیاید.



وزارت ورزش برای آنکه استقلال و پرسپولیس را نسبت به گذشته آرام تر و بی دغدغه تر اداره کند در ابتدای فصل هیات مدیره هایی را برای این دو باشگاه انتخاب کرد که بتواند این دغدغه ها را از بین ببرد اما عملا نه تنها باری از روی دوش این دو باشگاه برداشته نشد بلکه مشکلاتشان چند برابر شده و خصوصا در باشگاه پرسپولیس بی ثباتی به اوجش رسید.



حالا کفاشیان برای اینکه فدراسیون فوتبال هم به سرنوشت استقلال و پرسپولیس دچار نشود و حداقل ثبات مدیریت را داشته باشد تاکید کرده حتی اگر تیم ملی نتیجه هم نگیرد بازهم رئیس فدراسیون باقی خواهد ماند.



منبع: مهر

5438643
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است