سیاسی 11:03 - 28 تیر 1392
وزیر اطلاعات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
وزیر اطلاعات ادعای کشف ابزار شنود در دفتر علی مطهری(نماینده تهران) را ماجرایی مهم و از جنبه‌های مختلف سوال‌برانگیز دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصلحی، در پاسخ به سوال خبرنگار ما پیرامون ادعای کشف ابزار شنود در دفتر علی مطهری (نماینده تهران) گفت: این ماجرایی مهم و از جنبه‌های مختلف سوال‌برانگیز است و به همین جهت از همان ابتدا باید در مسیر خاص خودش مطرح و پیگیری می‌شد.

وزیر اطلاعات در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا وزارت اطلاعات موضوع را پیگیری کرده است گفت: قطعا و از همان روز پنجشنبه هفته گذشته، بلافاصله پس از دریافت نامه علی مطهری جلساتی توسط واحد ذیربط وزارت با ایشان برگزار شد، از محل کار ایشان بازدید به عمل آمد و بنده نیز دستورهای لازم برای پیگیری موضوع را به همکاران داده‌ام و آن‌ها نیز در حال پیگیری آن هستند.



انتهای پیام/




1086579
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت:به دولتی بها می‌دهیم که محیط زیست را یکی از راهبردی‌ترین راهکار خود داشته باشد
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اسلامی گفت: فرصت تبلیغاتی نامزدها ساعت ۸ صبح فردا پنجشنبه یعنی ۲۴ ساعت قبل از آغاز رای‌گیری به پایان می‌رسد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» بی‌تردید این پیروزی درخشان، جلوه دیگری از استعداد و توانمندی آینده‌سازان ایران اسلامی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر ستاد انتخابات صداوسیما گفت: رسانه ملی برای پوشش حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری تدارک ویژه‌ای دیده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» صداوسیما ۶ فرصت ۱۵ دقیقه‌ای را در اختیار نامزد‌های ریاست‌جمهوری قرار می‌دهد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رسانه ملی ۶ فرصت ۱۵ دقیقه‌ای را برای جمع‌بندی و بیان آخرین صحبت‌ها، در اختیار نامزد‌های ریاست‌جمهوری قرار می‌دهد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رسانه ملی ۶ فرصت ۱۵ دقیقه‌ای را برای جمع‌بندی و بیان آخرین صحبت‌ها، در اختیار نامزد‌های ریاست‌جمهوری قرار می‌دهد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار رهبر انقلاب با اقشار مختلف مردم و آخرین روز تبلیغات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری پرداخته اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آخرین روز از برنامه‌های تبلیغاتی رادیوتلویزیونی کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری امشب برگزار می‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» برخوردار گفت: ما زرتشتیان مشارکت حداکثری خود را در انتخابات ریاست جمهوری خواهیم داشت که نشان از همبستگی ملی، خردورزی و اتحاد است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است