استانی 11:14 - 30 فروردین 1393
مدیر کمیته امداد ارومیه خبر داد
مدیر کمیته امداد امام خمینی ارومیه گفت: کمیته امداد سال گذشته بیش از 7.5 میلیارد ریال برای تعمیر مسکن مددجویان ارومیه‌ای هزینه کرده است.

هزینه‌کرد 7.5 میلیارد ریالی کمیته امداد برای تعمیر مسکن مددجویان ارومیه‌ای

ب گزارش عرش نیوز،شهریار حسین‌زاده اظهار داشت: یکی از رویکردهای کمیته امداد در برقراری امنیت و آرامش در خانواده‌ها، تلاش برای تأمین مساکن مناسب برای نیازمندان فاقد مسکن ایمن است.

وی در این راستا از اقدامات انجام شده برای احداث و تعمیرات جزئی و کلی مساکن مددجویان ارومیه‌ای طی سال گذشته خبر داد و افزود: در این راستا سال گذشته برای تأمین 13 باب منزل مددجویان ارومیه‌ای، از محل اعتبارات کمیته امداد و مشارکت‌های مردمی هزینه شده است.

حسین‌زاده تصریح کرد: این اقدامات در زمینه احداث، تعمیرات جزئی و کلی، ساخت سرویس‌های بهداشتی و آشپزخانه در منازل مددجویان بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ارومیه جمع کل هزینه‌کرد کمیته امداد را در این راستا افزون بر 7 میلیارد و 622 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: مشارکت‌های خیرین نیکوکار در تأمین هزینه‌های اجرایی این بخش موثر و قابل توجه بوده است.

وی بر لزوم گسترش و توسعه خدمات‌رسانی به خانواده‌های نیازمند زیر حمایت کمیته امداد در زمینه‌های عمرانی تأکید کرد و افزود: این مسئله شامل مقاوم‌سازی و تعمیر منازل مسکونی غیر ایمن مددجویان، به ویژه در مناطق محروم روستایی نیز می‌شود.

حسین‌زاده تصریح کرد: در نظر داریم امسال ارائه خدمات عمرانی به مددجویان را با شدت بیشتری پیگیری کنیم تا بخش قابل توجهی از نیازهای مددجویان در زمینه مسکن و تعمیرات آن را پاسخ دهیم که لازمه این امر، مشارکت بیش از پیش خیرین در این زمینه است./فارس


3517038
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است