ورزشی 10:50 - 25 خرداد 1393
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا می گوید مسی تنها زمانی مارادونا را پشت سرمی گذارد که تیمش را یک تنه قهرمان جام جهانی کند. او به ستایش از داوید لوئیز و تیاگو سیلوا پرداخت و آنها را بهترین مدافعان حال حاضر فوتبال جهان دانست.

کاناوارو: مسی بهتر از مارادونا نمی‌شود مگر با قهرمانی در جام جهانی

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) لیونل مسی ستاره آرژانتینی آبی-اناریها تمام افتخارات ممکن را به دست آورده به جز قهرمانی در جام جهانی که هنوز در حسرت آن است. مسی در جام جهانی 2014 تمام تلاش خود را می کند تا تیم ملی کشورش را به این افتخار هم برساند تا از فشار زیادی که بر روی دوش او است، رهایی یابد.

لیونل مسی تا الان چهار توپ طلای فوتبال جهان را به دست آورده است و این یک رکورد به شمار می آید. دستیابی این مهاجم آرژانتینی به چهار توپ طلا باعث شده است تا بسیاری از او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان یاد کنند و این بدین معنا است که او بهتر از هموطنش دیگو آرماندو مارادونا است اما کاناوارو مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا که در سال 2006 به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد معتقد است که مسی تنها در صورتی می تواند بهتر از مارادونا باشد که تیمش را قهرمان جام جهانی کند.

کاناوارو گفت: مارادونا یک اعجوبه بود. او توانست به تنهایی تیمش را قهرمان جام جهانی 1986 کند. درباره مسی هم باید بگویم وقتی یک بازیکن قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می شود و توپ طلای فوتبال جهان را به دست می آورد بدون شک آن بازیکن بزرگ است اما برای تبدیل شدن به اسطوره باید جام جهانی را بالای سر برد. مسی به هیچ وجه با مارادونا مقایسه نخواهد شد، مگر زمانی که آرژانتین را قهرمان جام جهانی کند، مثل همان کاری که مارادونا با آلبی سلسته انجام داد.

کاناوارو درباره نیمار گفت: نیمار هنوز در اول راه است. او به تلاش و جدیت بیشتری نیاز دارد. او بازیکن بسیار خوبی است و حرکاتش تماشاگران را به وجد می آورد. جهان تغییر می کند و به دنبال آن هم فوتبال تغییر می کند. الان من از تیم ملی فوتبال برزیل مدافعان این تیم را می پسندم. وقتی از بهترین مهاجمان سخن به میان می آید باید از تیم ملی فوتبال ایتالیا و آلمان یاد کرد.

مدافع سابق رئال مادرید در پایان سخنان خود به ستایش از تیاگو سیلوا و داوید لوئیز دو مدافع تیم ملی فوتبال برزیل پرداخت و گفت: تیاگو و لوئیز واقعا قوی هستند. آنها در خط دفاعی برزیل بسیار حساب شده و هماهنگ کار می کند و نظم خاصی به تیم خود بخشیده اند. چه بسا آنها بهترین مدافعان حال حاضر فوتبال جهان باشند.

انتهای پیام


3996365
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است