استانی 19:27 - 17 آبان 1398

برگزاری المپیادهای ورزشی بسترساز توسعه ورزش و قهرمان پروری

به گزارش خبرنگار مهر، عابد حقدادی عصر جمعه در حاشیه مراسم پایانی رقابت های ورزشی روستایی و عشایری جام خوشه چین منطقه ۴ کشور در اراک، ضمن بیان اینکه بایستی با برگزاری این المپیادها گام های موثری در راستای توسعه ورزش برداریم، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ورزش همگانی و بازی های بومی محلی و هدایت افراد جامعه به سمت ورزش باید از مدارس و سنین جوانی و نوجوانی آغاز شود که یقینا برگزاری چنین المپیادهایی می تواند بستر را برای تحقق این امر فراهم کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: برگزاری المپیادهای ورزشی علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و رده های مختلف سنی، زمینه مطلوبی برای استعدادیابی در رشته های مختلف ورزشی و قهرمان پروری است.

حقدادی بیان کرد: المپیاد رقابت های ورزشی روستایی و عشایری جام خوشه چین، شرایط را برای رشد و توسعه فعالیت های ورزشی در میان جوانان روستایی و همچنین هموطنان عشایر مهیا می سازد و آنان را برای حضور در مسابقات قهرمانی آماده می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطر نشان کرد: امروز پس از دو روز رقابت، المپیاد ورزشی روستایی و عشایری جام خوشه چین منطقه ۴ کشور در اراک، با معرفی تیم‌ های برتر و اهدای مدال و کاپ، پایان یافت و امید است زمینه ای برای افزایش برگزاری چنین رقابت هایی باشد.

حقدادی همچنین توضیح داد: ۳ استان برگزیده این المپیاد در مسابقات نهایی المپیاد ورزشی روستایی و عشایری جام خوشه چین کشور شرکت خواهند کرد و به رقابت با دیگر تیم های برگزیده در المپیادهای سایر مناطق می پردازند.

گفتنی است، استان مرکزی در اولین دوره رقابت های تیمی جام خوشه چین منطقه ۴ کشور در دو بخش بانوان و آقایان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و استان های خوزستان و همدان به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم این رقابت ها قرار گرفتند.

این مسابقات با شرکت ۵۰۰ ورزشکار و به مدت دو روز، به میزبانی استان مرکزی در اراک جریان داشت.


10287601
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است