استانی 15:47 - 07 خرداد 1402

۸۰۰ نیروگاه ۵ کیلوواتی در استان سمنان راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین ذوالفقاری ظهر یکشنبه در جلسه با رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان به میزبانی کمیته امداد سمنان از راه‌اندازی ۸۰۰ نیروگاه ۵ کیلوواتی فوتوولتاییک با همکاری بسیج سازندگی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان در سال جاری خبر داد.

وی به تفاهم‌نامه مشترک با سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره‌وری انرژی، وزارت نیرو، بانک‌ها، بسیج سازندگی و کمیته امداد برای به اجرا درآوردن طرح‌های برق خورشیدی اشاره و تصریح کرد: ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به این نیروگاه‌های خانگی اختصاص پیدا می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان یادآور شد: بر اساس تفاهم‌نامه دیگری بین شرکت توزیع نیروی برق و کمیته امداد امام خمینی (ره)، برق تولیدی این نیروگاه‌ها به‌صورت تضمینی خریداری می‌شود و از محل درآمد نیروگاه‌های خانگی، مددجوی کمیته امداد به درآمدزایی و اشتغال پایدار می‌رسد.

ذوالفقاری بهره‌گیری از توان متخصصان داخلی در اجرای طرح‌های پنل خورشیدی را مزیت این طرح دانست و بیان کرد: پشتیبانی از طرح‌های ایجادشده باهدف پایدارسازی اجرا می‌شود همچنین باید تاکید کرد که محرومیت‌زدایی با کسب درآمد پایدار برای ایجاد اشتغال و توانمندسازی اقشار کم برخوردار با حفظ کرامت خانواده، از دیگر مزیت‌های عمده اجرای این طرح است.


11902070
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است