استانی 19:49 - 14 اسفند 1394
رئیس ستاد انتخابات استان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان میزان مشارکت مردم استان گلستان در انتخابات 7 اسفند را 80.39 درصد برشمرد و افزود: بنابر آمارهای ارائه شده، گلستان بیشترین میزان مشارکت را در میان همه استان‌های کشور داشته است.

گلستان بیشترین میزان مشارکت کشور را در انتخابات 7 اسفند داشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گلستان، «علی‌اصغر طهماسبی» در سی‌امین جلسه ستاد انتخابات استان که به‌منظور تقدیر و تشکر از فرمانداران و رؤسای کمیته‌های 7 گانه انتخابات با حضور استاندار گلستان برگزار شد، گفت: 7 اسفند یک پدیده سیاسی در تاریخ ایران بود و همه شاهد احیای دوباره اعتماد مردم بودیم.

وی ادامه داد: با حضور پرشور مردم در انتخابات 7 اسفند یک زلزله سیاسی در کشور به وقوع پیوست و مردم هنرمندانه فضای جدیدی را در عرصه سیاسی کشور خلق کردند.

طهماسبی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات در استان گلستان گفت: از 7 کرسی نمایندگی استان در مجلس شورای اسلامی، سرنوشت 3 حوزه مشخص شده است و نمایندگان آن‌ها در مرحله اول به مجلس شورای اسلامی راه یافته‌اند اما در سه حوزه(گرگان و آق‌قلا)، (کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان) و (مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه) که شامل 10 شهرستان استان می‌شود، انتخابات به مرحله دوم کشیده شده و 4 نماینده دیگر استان پس از اخذ آراء در مرحله دوم مشخص می‌شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان ادامه داد: زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات هنوز قطعی نشده و منتظر اعلام وزارت کشور در این خصوص هستیم.

وی تصریح کرد: اهمیت انتخابات در مرحله دوم بمانند مرحله نخست بسیار بالاست و به‌علت محدودیت تعداد کاندیداها و تخلفات احتمالی، باید فضا به گونه‌ای رصد شود که حقی از کسی ضایع نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تقدیر از همه عوامل و دست‌اندرکاران انتخابات یادآور شد: به لطف الهی مرحله اول انتخابات در استان گلستان در سلامت کامل و با شور و نشاط عمومی برگزار شد و اطمینان داریم با درایتی که در شما وجود دارد، مرحله دوم نیز انتخاباتی بی‌نقص را در استان برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام


7738376
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار هرمزگان با اشاره به ظرفیت های سرمایه گذاری مناسب در سطح استان، بر هم افزایی بخش خصوصی و دولتی در داخل استان تاکید کرد و گفت: مایل هستیم بخش خصوصی توانمند بومی داخل استان به مسائل سرمایه گذاری و ظرفیت های درون استان ورود کند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: از طرح ها و ایده های مستندسازان استان با نگاه به فرهنگ و زیست بوم چهارمحال و بختیاری حمایت می کنیم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا از ضرورت جلوگیری از افزایش واحدهای صنفی غیرمجاز خبر داد و گفت: اگر چه رویکرد ما حمایت از کسب و کار است، اما با واحدهای غیرمجاز برخورد جدی می کنیم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان «فلارد» آغاز شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس اتاق اصناف ایران گفت: دغدغه های صنف طلافروشان برطرف شده و از فردا هیچ کرکره پایینی را نمی پذیریم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مردم اهل سنت استان کردستان از خادمان و پرچم امام رضا(ع) استقبال بی نظیری کردند که از دریچه دوربین خبرنگار تسنیم می بینیم.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان با بیان اینکه کمبود اعتبارات حفاظت از میراث فرهنگی کرمان را در وضعیت اضطرار قرار داده، گفت: بخش اعظمی از میراث فرهنگی و ابنیه تاریخی کرمان در تملک اوقاف است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان، گفت: با توجه به اینکه گروه سنی میانسالان 45 درصد از جمعیت استان را تشکیل می دهند، بیانگر این است که استان همدان نیز در فرصت پنجره جمعیتی قرار دارد.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» در پی بارندگی های اخیر خراسان رضوی سد سراب شهرستان صالح آباد از توابع شهرستان تربت جام برای اولین بار سرریز کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است