استانی 20:37 - 16 اسفند 1399

گل گهر باید کم اشتباه تر شود/از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم

به گزارش خبرنگار مهر، سعید الهویی عصر شنبه در نشست خبری بعد از بازی گل‌گهر سیرجان – مس رفسنجان بیان کرد: خیلی متاسفیم، در روزی که دروازه‌بانمان، بیشتر از اینکه بیشتر از دستش استفاده کند از پایش استفاده کرد و در روزی که ۱۲ بار توپ را به دروازه حریف زدیم اما نتوانستیم ۳ امتیاز کامل بازی را بگیریم، بچه‌ها به آن چیزی که لیاقتش را داشتند، بر اساس آن تلاشی که کردند، نرسیدند.

وی افزود: بازی برابر تیم مس رفسنجان، بازی سختی است، به خصوص وقتی مس رفسنجان در بیرون از خانه بازی می‌کند و دفاع فشرده دارد، ولی با این حال ما این قدر موقعیت ایجاد کردیم که دروازه‌بانشان ستاره بازی باشد، تیر دروازه رقیب دروازه‌شان بود، تا بهترین بازیکن زمین بشوند. متاسفیم که نتوانستیم به حقمان در بازی برسیم، ولی راه را به همین شکل ادامه می‌دهیم، با تمرکز بیشتر با اشتباهات کمتر، قدم به قدم برای اینکه به هدف نهایی‌مان برسیم.

الهویی در پاسخ خبرنگاری که پرسید «چرا در سیرجان، بازی‌هایی که مهمان هستیم امتیازات لازم کسب نمی‌شود؟» بیان داشت: قلعه‌نویی و تیم توقع دارد که در همه بازی‌ها بیشترین امتیاز را کسب کند، شما این تیم را با تیم سال گذشته و حتی با دیگر تیم‌های لیگ مقایسه نکنید.

وی ادامه داد: تیم‌هایی در لیگ داریم که داخل خانه یک شکل بازی می‌کند و بیرون از خانه در ۱۸ قدم خودشان دفاع اتوبوسی درست می‌کنند، ما داخل خانه و بیرون خانه صاحب توپ بودیم و حمله می‌کردیم، ما سبک بازیمان را به حریف دیکته می‌کردیم.

الهویی بیان کرد: باید بپذیریم که دفاع کردن، آن هم دفاع فشرده، در لیگ ایران آن هم در بیرون از خانه بسیار کار آمد است، فضاها را می‌گیرند و به تیم ما موقعیت زیادی نمی‌دهند، ما در برابر تیمی که اینقدر فشرده دفاع می‌کند، باید ۲ یا ۳ تا موقعیت ایجاد کنیم و بازی را ببریم.

وی گفت: ما بیشتر از ۲ یا ۳ موقعیت ایجاد کردیم، عملکرد دروازه‌بانشان و ۲ بار توپ به تیر دروازه را ببینید، ما نیاز داریم که تیم‌مان شخصیتش بالاتر برود، نیاز داریم که بچه‌ها قلبشان را بزرگ‌تر بکنند، بدانند که به اندازه کیفیتی که تیمشان و خودشان دارند، باید قلب‌هایشان هم شجاع و بزرگ باشد، از موقعیت‌ها استفاده کنند تا بتوانیم مزد کیفیتی که در جریان بازی ایجاد می‌کنیم را بگیریم.

مربی گل‌گهر در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری که پرسید «در سه بازی اخیر مهاجمان گل‌گهر نتوانستند گل بزنند؛ علت این افت چیست؟» عنوان کرد: در بحث گلزنی و ساختار تهاجمی از خط دفاع تا خط جلوی زمین همه در زمینه ایجاد موقعیت و استفاده از آن وظیفه دارند. امروز از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و این اشکال را گردن مهاجم‌هایمان نمی‌اندازیم، به اندازه‌ای که مهاجم‌های ما مقصر بودند و از فرم خوبشان دور بودند، همان اندازه هم هافبک‌ها و دفاع‌های ما از عملکرد خوبی که انتظار داشتیم، دور بودند.

وی ادامه داد: باید کل تیم چه در بخش دفاع چه در بخش حمله تلاش کنیم که کم اشتباه‌تر باشیم، از موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کنیم، استفاده بهتری بکنیم تا بتوانیم نتیجه را در بازی‌هایی که به این شکل فشرده، سخت و با ساختار دفاعی منظم جلویمان دفاع می‌کنند، به نفع خودمان تغییر بدهیم.

دستیار قلعه‌نویی در پاسخ به سوال «گل‌گهر هفته آینده در جام حذفی بازی دارد، برای جام حدفی چه برنامه‌ای دارید؟» گفت: مطمئن باشید تمام بازی‌های لیگ، جام حذفی و حتی دوستانه تیم گل‌گهر برای پیروزی و موفقیعت وارد زمین می‌شود، این هفته باید خوب ریکاوری و ذهن‌هایمان را آرام‌تر کرده و خودمان را برای یک بازی خیلی مهم و سخت آماده کنیم. دوباره با دربی کرمان برای جام حذفی آماده شویم.


10980019
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است