استانی 12:34 - 06 خرداد 1394
تبریز؛
پیکر بانو امینی مادر شهیدان جعفر و ابراهیم علی نژاد با حضور صدها تن از مردم شهید پرور تبریز تشیع شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز؛مراسم تشیع جنازه بانو سکینه امینی مادر دو شهید دفاع مقدس امروز بر دوش صدها تن از مردم شهید پرور تبریز و با حضور امام جمعه این شهر‌ برگزار شد.


 در این مراسم که با حضور مسئولان بنیاد شهید و سپاه پاسداران و نیز شهرداری تبریز  و مسئولان مختلف تبریز و نیز خانواده های معظم شاهد همراه بود پس ازاقامه نماز بر پیکر این بانوی بزرگوار توسط امام جمعه تبریز برنامه تشیع جنازه برگزار و پیکر وی در قطعه والدین شهدا به خاک سپرده شد.
 
مردم جایگاه شهدا را درک می کنند


صمدیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی نیز در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ‌تاکید کرد: فلسفه وجودی بنیاد شهید و امور ایثارگران تکریم و گرامیداشت  ایثارگران ، شهدا و خانواده ایشان است و امروز مردم ما با تمام وجود قدردان شهدا هستند.


وی اظهار کرد: امروز اگر ایران اسلامی از امنیت خوبی برخوردار است به برکت خون همین شهدا است و مردم به خوبی درک می کنند که شهدا پاسدار ارزشها بوده و هستند.
 
تکریم خانواده شاهد حداقل رسالت جامعه است


سرهنگ علی قادری ، جانشین سپاه عاشورا نیز در حاشیه مراسم تشیع جنازه مادر دو شهید دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران‌ با اشاره به جایگاه شهدا در فرهنگ انقلاب اسلامی گفت: خانواده  شهدا همانگونه که امام راحل گفتند چشم و چراغ این ملت هستند و باید قدر و جایگاه آنان را بدانیم.


وی خاطر نشان کرد: گرامیداشت شان و مقام خانواده شاهد در جامعه کمترین کاری است که می توانیم در راستای تکریم شهدا انجام دهیم و باید در ادامه ترویج فرهنگ شهادت در کنار آنان باشیم.
 
کاظم علی نژاد برادر این دو شهید نیز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: شهید  جعفر علی نژاد در سال سال 65 و در جریان عملیات کربلای 5 به شهادت رسید و شهید ابراهیم علی نژاد در سال 67 در جبهه های حق علیه باطل به شهادت رسید.


علی نژاد یادآورشد: این بانوی مکرمه به علت کهولت سن و بیماری یک ماهه ای که داشتند مرحوم شدند.


انتهای پیام/د

6454240
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است