استانی 11:21 - 29 آذر 1393
با تلاش محیط بانان صورت گرفت
رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر از کشف اسلحه گرم قاچاق و سلاح سرد غیرمجاز از شکارچیان متخلف در این شهرستان خبر داد.

کشف اسلحه گرم قاچاق و سلاح سرد غیرمجاز در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، عباس زارع صبح امروز در جلسه‌ای با مسئولان شهرستان مهدیشهر و جمعی از محیط‌بانان اظهار کرد: ماموران اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر موفق به کشف اسلحه غیرمجاز از متخلفان شکار و صید شدند.

وی در تشریح این عملیات گفت: محیط‌بانان منطقه در حین گشت و کنترل مناطق به یک خودروی پراید سفیدرنگ مظنون شده و پس از دریافت مجوز مقام قضایی اقدام به بازرسی از این خودرو که دارای چهار سرنشین بود، کردند.

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر ادامه داد: ماموران در این بازرسی موفق به کشف یک قبضه اسلحه شکاری دولول ساچمه‌زنی قاچاق و یک عدد شوکر و یک عدد اسپری گاز اشک‌آور غیرمجاز و تعدادی فشنگ و ادوات شکار و صید شدند.

زارع بیان کرد: ماموران حفاظت محیط زیست شهرستان مهدیشهر متخلفان را برای تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل دادند.

وی از همکاری همه جانبه دادستان شهرستان مهدیشهر با محیط زیست و صدور مجوزهای لازم برای محیط‌بانان این شهرستان در راستای بازرسی خودروهای مشکوک در منطقه حفاظت شده پرور قدردانی کرد.


5452966
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است