ورزشی 08:32 - 05 آبان 1393
پیش از نشست کمیته‌ فنی امروز
رییس فدراسیون فوتبال با بیان این که کمیته‌ فنی مخالف ادامه حضور نلو وینگادا در تیم ملی امید است گفت: همیشه برکناری سرمربی تیم‌های مهم آسان است، اما در انتخاب جانشین او اختلاف نظر داریم.

کفاشیان: کمیته‌ فنی موافق وینگادا نیست/ در انتخاب جانشین اختلاف نظر داریم

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان پیش از ورود به جلسه امروز کمیته‌ فنی فدراسیون فوتبال ، اظهار کرد: روز گذشته جلسه مفصلی با کمیته‌ فنی درباره کادر فنی تیم ملی امید داشتیم و برای این که بتوانیم از تمامی امکانات استفاده کرده و کار کارشناسی کاملی در این زمینه داشته باشیم، قرار شد تا جلسه دیگری امروز (دوشنبه) در این باره برگزار شود و نظرات کارلوس کی‌روش در این باره بگیریم.

وی افزود: با توجه به قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال او می‌بایست بر تیم‌های پایه هم نظارت داشته باشد و تیم امید یکی از تیم‌های مهم پایه است که بازیکنان مشترکی با تیم بزرگسالان دارد. بنابراین اگر نظر کی‌روش را هم در این باره داشته باشیم برای ما بسیار خوب خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال درباره این که فضای عمومی کمیته‌ فنی نسبت به وینگادا چگونه است و آیا آنها معتقدند این مربی فرصت کافی برای نشان دادن خودش در تیم ملی امید داشته است یا خیر؟ گفت: ملاک ارزیابی وینگادا نباید بازی‌های آسیایی باشد، چون او مدت زیادی با تیم کار نکرد و تیمی که به این بازی‌ها رفته بود هم تیم کامل امید نبود، اما از طرفی کمیته‌ فنی می‌گوید که در تمرینات چند ماهه ای که وینگادا با تیم ملی امید داشته عملکردش رضایت بخش نیست. آنها روند تمرینات تیم امید با وینگادا را نمی پسندیدند و به همین دلیل می‌خواستیم کارلوس کی‌روش در جلسه حاضر شود. به هر حال باید تمام بررسی‌های کافی این تصمیم را بگیریم.

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا گزینه‌ای برای جایگزینی وینگادا دارید؟ گفت: همیشه برکناری تیم‌های مهم و حساس آسان است، اما انتخاب جانشین سرمربی سخت می‌شود چون همیشه اختلاف نظر در این زمینه وجود دارد. ما در صورت قطع همکاری با وینگادا باید تلاش کنیم با گرفتن نظرات اعضای کمیته‌ فنی و هماهنگی با سرمربی تیم بزرگسالان گزینه خوبی برای تیم ملی امید انتخاب کنیم و تا زمانی هم که کمیته‌ فنی نظارت کاملی روی تیم ملی امید نداشته باشد، نمی‌توانیم یک تیم امید قوی داشته باشید.

ا‌نتها‌ی پیا‌م


5048429
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است