استانی 08:42 - 01 آبان 1399

محدودیت‌های کرونایی در استان سمنان تا ۱۰ آبان ماه تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی رضا آشناگر صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان بیان کرد: بنا بر درخواست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا و موافقت کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، محدودیت‌های جدید کرونایی از ۲ آبان تا ۱۰ آبان ماه به مدت یک هفته در سراسر استان سمنان تمدید شد.‌

وی افزود: محدودیت‌های کرونایی در استان سمنان شامل دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه ها است و فعالیت حضوری در این مراکز در مدت اعلام شده ممنوع خواهد بود.

استاندار سمنان ابراز داشت: فعالیت تمامی استخرهای سرپوشیده، سینماها، سالن‌های تئاتر و مراکز مشابه، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌هایی زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلی‌ها نیز در تاریخ اعلام شده هیچ گونه فعالیتی نداشته و تعطیل است.

آشناگر بیان کرد: با هدف کاهش ابتلاء و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ممنوع بوده و همچنین باشگاههای ورزشی ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه نیز حق فعالیت نخواهند داشت.

وی افزود: تمامی کافه‌ها، قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها، باغ وحش و شهر بازی‌ها و نیز مراکز تفریحی آبی و باشگاه‌های بدنسازی و استخرهای سرپوشیده تعطیل و نماز جمعه نیز در هیچیک از شهرهای استان برگزار نخواهد شد.


10775177
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرمانده انتظامی بندرعباس از شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون تانکر حامل سوخت و کشف 25 هزار لیتر گازوئیل قاچاق خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس اداره آتش نشانی کیش دلیل آتش سوزی امروز ساختمان نیمه کاره در این جزیره را که موجب ایجاد حجم بسیار وسیعی از دود شده بود را جوشکاری بدون در نظر گرفتن شرایط محیطی اعلام کرد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از یک میلیون و 160 هزار تن محصول گندم در استان خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: با همکاری و هماهنگی با تولیدکنندگان، 40 مشکل اساسی در حوزه تولید و صنعت شناسایی و دسته بندی شد و در بخش های مختلف برای برون رفت از مشکلات به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار ایلام بر فعال شدن معادن بیتومین استان و تبدیل ظرفیت های بالقوه به بالفعل تاکید کرد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از محکومیت 23 میلیارد ریالی مدیر کشتارگاه مرغ به دلیل گرانفروشی خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تکمیل سد سرپری نیازمند 350 میلیارد تومان اعتبار است، گفت: اگر دولت کمک کند سال آینده کار ساخت سد به اتمام می رسد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون جوانان و امور فرهنگی ورزش و جوانان استان بوشهر از پرداخت 2 هزار میلیارد تومان وام ازدواج در استان خبر داد و گفت: هم اکنون یک هزار و 521 از جوانان در صف انتظار دریافت وام ازدواج هستند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: خسارت سیل اردیبهشت خراسان جنوبی 54 هزار و 280 میلیارد ریال برآورد شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: یک کارخانه آرد در این استان به سبب عرضه خارج از شبکه محکوم به پرداخت 25 میلیارد و 585 میلیون ریال جریمه شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است