استانی 19:31 - 13 آذر 1398
در پایان چهارمین روز ثبت‌نام
ایسنا/کرمانشاه دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه از ثبت نام 155 کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.

کاندیداهای انتخابات مجلس در کرمانشاه به 155 نفر رسیدند/ افزایش 30 درصدی داوطلبین

بهرام سلیمانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به گذشت چهار روز از شروع ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس گفت: طی این مدت 155 نفر در حوزه های انتخابیه استان ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: این تعداد کاندیدا نسبت به مدت مشابه ثبت نام کاندیداها در دوره قبلی انتخابات مجلس در استان با ثبت نام 118 نفر، حدود 30 درصد افزایش داشته است.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: از این تعداد 93 نفر در حوزه انتخابیه کرمانشاه، 16 نفر در حوزه پاوه، ثلاث باباجانی، روانسر و جوانرود، 13 نفر در حوزه اسلام آبادغرب و دالاهو، 13 نفر در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب، هشت نفر در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه  و هرسین و 12 نفر در حوزه انتخابیه سنقر و کلیایی ثبت نام کرده‌اند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: از مجموع کاندیداها در استان 138 نفر مرد و 17 نفر زن هستند.

این مسئول تصریح کرد: از نظر تحصیلات نیز از مجموع کاندیداها، 117 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، 23 نفر دکتری، یازده نفر دارای مدرک کارشناسی و چهار نفر دارای مدرک حوزوی هستند.

سلیمانی یادآور شد: بیشترین کاندیداهای ثبت نامی کارمند هستند و هفت نفر از آنها دارای سابقه نمایندگی مجلس بوده و 33 نفر نیز در ادوار مختلف انتخابات داوطلب بوده‌اند.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بیشترین رنج سنی داوطلبین نیز با 40 کاندیدا بین 30 تا 35 سال داشته و کمترین رنج سنی داوطلبین نیز با ثبت نام سه کاندیدا مربوطه به گروه سنی 61 تا 65 سال است.

انتهای پیام


10310031
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است