استانی 13:52 - 01 اردیبهشت 1393
فرماندار دشتستان خبر داد
فرماندار دشتستان از ممنوعیت ورود موتورسیکلت به مدارس این شهرستان خبر داد.

ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به مدارس دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ارسلان زارع ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد موثر در جامعه است و تقویت این نهاد باید مورد تاکید و توجه قرار گیرد.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های آموزش و پرورش در این شهرستان و افزایش امکانات و تجهیزات مدارس مورد تاکید و توجه قرار دارد و به فضل خدا در این راستا به اهداف مورد نظر برسیم.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: مسایل مطرح شده بین آموزش و پرورش و شهرداری حتما با تدابیر اتخاذ شده حل می‌شود و انتظار داریم طرفین همکاری بیشتری داشته باشند.

زارع تصریح کرد: مبلغ بدهکاری آموزش و پرورش قسط‌بندی شده که قسط اول در پایان اردیبهشت، قسط دوم پایان خرداد و قسط سوم نیز پایان تیرماه به شهرداری پرداخت می‌شود.

فرماندار دشتستان از ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ها به مدارس دشتستان خبر داد و افزود: اجرای طرح ممنوعیت ورود موتورسواران به مدارس امری لازم است که با همکاری دستگاه‌های ذیربط با آموزش و پرورش انجام می‌شود.

زارع گفت: برای نهادینه کردن قانون در عین انعطاف باید قاطعیت هم داشته باشیم و مهم‌ترین هدف ما حفظ جان دانش‌آموزان در مدارس است.

وی با اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای اجرای این طرح یادآور شد: اعضای شورای اجرایی این طرح به زودی مشخص شده و از اول مهرماه سال جاری در تمام مدارس اجرایی می‌شود.


3538636
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است