استانی 10:58 - 31 شهریور 1393
استاندار و نماینده ولی فقیه مازندران اعلام کردند
استاندار و نماینده ولی فقیه مازندران در پیام مشترکی اعلام کردند: مهم‌ترین رسالت نظام تعلیم و تربیت به عنوان زیربنای توسعه و تحولات اجتماعی تربیت نسل‌های متفکر، مستقل، خلاق و در عین حال متخلق به آداب و ارزش‌های اسلامی است.

تربیت نسل‌های متفکر با آداب اسلامی مهم‌ترین رسالت نظام تعلیم و تربیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه و ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در آستانه سال تحصیلی 94-93 و بازگشایی مدارس پیام مشترکی ارسال کردند که یک نسخه آن در اختیار دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس در مازندران قرار گرفت.

در این پیام آمده است: مهم‌ترین رسالت نظام تعلیم و تربیت به عنوان زیربنای توسعه و تحولات اجتماعی تربیت نسل‌های متفکر، مستقل، پرسش‌گر، خلاق و در عین حال متخلق به آداب و ارزش‌های اسلامی است.

 بی‌تردید آموزش و پرورش یکی از اثرگذارترین و فعال‌ترین نهادهای اجتماعی است که جامعه را به سوی سرچشمه‌های اعتلا، پیشرفت و بالندگی رهنمون می‌سازد و در حقیقت ماه مهر در هر سال مطلعِ و مبدا آغازی شورانگیز در فضای جامعه است.

 این‌جانبان بازگشایی پرشور و باشکوه مدارس استان را به معلمان فرهیخته، دانش‌آموزان، رهپویان و اولیای گرانقدر دانش‌آموزان تبریک می‌گوییم و امیدواریم فضای مدارس‌مان در سال تحصیلی جدید و در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده به کانون پویایی، نشاط علمی و عرصه‌ای برای تلاش در راستای سازندگی کشور تبدیل شود.

 در این روزهای خجسته که ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی گام در راه آینده‌ای بزرگ با چشم‌اندازهای متعالی علم و معنویت نهاده است از معلمان و دانش‌آموزان انتظار می‌رود با اتکال به خداوند سبحان و تاسی از آموزه‌های الهی و پیروی از منویات راهگشای رهبری معظم انقلاب اسلامی فضای مدارس و کلاس‌های علم‌آموزی را با همت و تلاش جهادی خود سرشار از شور و نشاط علمی کنند.

 خانواده‌ها، اولیای ارجمند و گرامی دانش‌آموزان که همواره همراه و یاری‌رسان نظام آموزش و پرورش در ارایه خدمات شایسته به فرزندان خود بودند بستر خانه و خانواده را برای دانش‌آموزان در پیمودن این مسیر درخشان و بزرگ تمهید کنند و در اداره امور مدرسه همانند همیشه یاری‌گر معلمان و مدیران باشند.

 با قدردانی از تلاش همه خدمتگزاران تعلیم و تربیت، توفیق نظام آموزشی را با کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های تعلیم و تربیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را از آستان حضرت حق مسئلت داریم.


4770401
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس پیش بینی هواشناسی استان ایلام گفت: ایستگاه هواشناسی انجیره با ۱۳۴ میلی متر بیشترین میزان دریافت نزولات جوی استان را از روز سه شنبه تا صبح امروز ثبت کرده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است