ورزشی 13:26 - 12 مرداد 1393
چمن ورزشگاه غدیر برای فصل زمستان است
رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان گفت: اطلاعی در مورد اینکه آیا مشکل کارت پایان‌ خدمت بازیکنانی که نامشان اعلام شده بود حل شده یا نه، ندارم.

طالقانی: چیزی در مورد رفع مشکل سربازی بازیکنان نشنیدم

کاظم طالقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد کیفیت بد چمن ورزشگاه غدیر اهواز گفت: زمین غدیر برای فصل زمستان ساخته شده و چمن آن آفریقایی-اروپایی است که نمی‌تواند آفتاب گرم تابستان را تحمل کند. ما به سازمان لیگ اعلام کردیم بازی‌ها در ورزشگاه تختی برگزار شود اما مثل اینکه گسترش فولاد در هفته اول این موضوع را قبول نکرده است.

وی در مورد اینکه آیا احتمال دارد بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان در این ورزشگاه برگزار شود، خاطرنشان کرد: ما این مسئله را به سازمان لیگ اعلام کردیم و آنها باید در این ارتباط پاسخ بدهند. باید در این مدت که هوا گرم است بازی‌ها را در ورزشگاه تختی انجام دهند و پس از خنک شدن هوا چمن ورزشگاه غدیر هم شرایط خوبی پیدا می‌کند.

رئیس هیأت‌فوتبال استان خوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا ورزشگاه تختی مشکل نور ندارد، اظهار داشت: اگر مشکل نور هم وجود داشته باشد آن را حل می‌کنیم. البته می‌شود بازی را در زمانی برگزار کرد که مشکلی از بابت تأمین نور وجود نداشته باشد. ما هر دو ورزشگاه را آماده می‌کنیم تا بتوانیم بازی‌ها را بدون مشکل برگزار کنیم.

وی در مورد مشکل خدمت برخی بازیکنان که در استان خوزستان به وجود آمده عنوان کرد: این مسئله مربوط به حوزه نظام‌وظیفه است و ما دخالتی در این موضوع نداریم اما گفته می‌شود کارت‌هایی که به فدراسیون و سازمان لیگ ارائه شده جعلی نیست و کارت‌ها صحت دارد. در مورد موارد دیگر ما نمی‌توانیم اظهارنظر کنیم.

طالقانی در مورد اینکه آیا آنها بررسی روی کارت بازیکنان زمان ثبت قرارداد در هیأت فوتبال نکرده‌اند عنوان کرد: ما کاری به این مسائل نداریم. مدارک به سازمان لیگ و فدراسیون فرستاده می‌شود و در این مورد ما دخیل نیستیم. وی در پاسخ به این سؤال که آیا خبر جدیدی در مورد این بازیکنان اعلام شده و آنها می‌توانند در هفته دوم به میدان بروند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ نکته جدیدی به ما اعلام نشده و خبر خاصی در این مورد وجود ندارد.

طالقانی در پایان در مورد اینکه آیا بازیکنانی که در لیگ دسته اول حضور دارند از لحاظ کارت پایان خدمت دچار مشکل نیستند اظهار داشت: تا کنون تنها همین تعداد بازیکنی که نامشان اعلام شده مشکل داشتند و کسی چیز دیگری به ما نگفته است. ما از این مسئله اطلاع نداریم و در همین حدی که اعلام شده با خبر هستیم.


4381913
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است