گوناگون 17:02 - 02 شهریور 1398
این روزها با توجه به بازار پرتلاطم دلار و تحریم‌های اخیر، هزینه‌های زندگی روزمره به شدت بالا رفته و هرکس به دنبال راهکاری برای زندگی راحت و افزایش درآمد خود یا کاهش هزینه‌هایش است.

من جنس گران و تقلبی نمی‌خواهم!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چارسوق، اما چگونه؟ شاید تا قبل از این، شما جزو آن دسته از افرادی بودید که همیشه در پی خرید کالاها و لوازم برند و اصلی می‌گشتید که ارزش هزینه کردن داشتند و از کیفیت  بالایی برخوردار بودند اما اکنون که قیمت‌ها بالا رفته، حتما ترجیح داده‌اید برای کاهش هزینه‌هایتان از خرید وسایل برند صرف نظر کنید چرا که به دنبال مشکلات و هزینه‌های بالای واردات به ایران، ممکن است خیلی از کالاهای اصلی را پیدا نکرده و به جای آن گرفتار کالای تقلبی با هزینه‌های گزاف شوید.

کالای اصلی با قیمت مناسب را از کجا بخریم؟

اکنون زمانی است که بیشتر از هر وقت دیگری، همه برای پول خود و هزینه‌هایی که قرار است داشته باشند، ارزش قائل‌اند. قطعا می‌دانید که نمی‌شود در پی گرانی و هزینه‌های بالای زندگی از خرید کردن صرف نظر کرد چرا که خیلی از لوازم و وسایل، جزو ضرورت‌های زندگی می‌باشند و نبودن آن‌ها امکان پذیر نیست. پس باید ببینیم چگونه می‌شود از دام وسایل تقلبی و گران قیمت در امان بمانیم.

حتما شما هم سایت‌های فروشگاهی و معروف دنیا مثل علی اکسپرس، Ebay، آمازون و ... را می‌شناسید یا حداقل یک بار اسم آن‌ها به گوشتان خورده است. سایت‌هایی که به شما کمک می‌کنند تا خرید از خارج داشته باشید. شاید تصور کنید برای شما که در ایران زندگی می‌کنید امکان خرید از این‌گونه سایت‌ها نباشد و یا اصلا منطقی نباشد که از آنها خرید کنید و به یک جای ناشناس در خارج از کشور اعتماد کنید و پولی واریز کنید. ولی کاملا اشتباه فکر می‌کردید و با توجه شرایط فعلی اقتصاد ایران، خرید از این سایت‌ها کاری درست و به صرفه است و حداقل بابت هزینه‌ای که می‌کنید خیالتان از اصالت کالا راحت می‌شود.

چگونه از سایت‌های خارجی خرید کنیم؟

در حال حاضر هیچ‌یک از این سایت‌ها ارسال مستقیم به ایران ندارند و اصلا سفارسی از ایران را نمی‌پذیرند؛ پس راه‌کار چیست؟ چارسوق این مشکل را تنها با چند کلیک ساده برای شما حل کرده است و زمینه خرید از آمازون و ... را برای شما فراهم می‌سازد!

سایت چارسوق واسطه‌ای بین شما و سایت‌های فروشگاهی است که در کشورهایی چون آمریکا، چین، ترکیه، دبی و ... در حال فعالیت‌اند. کافی است شما:

۱. یک ثبت نام ساده داخل سایت چارسوق داشته باشید تا یک پروفایل مخصوص برایتان ایجاد شود.

۲. کالای مورد نظر خود را با دقت از سایت مربوطه انتخاب کنید.

۳. در مرحله بعد، لینک کالا را  روی پروفایلتان در سایت چارسوق ثبت کنید تا پیش فاکتور برایتان صادر شود.

اینجاست که کالای شما بی هیچ دردسری خریداری شده و به دستتان می‌رسد. به همین سادگی شما خریدی مطمئن و به صرفه خواهید داشت اما ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چرا و چگونه به سایت چارسوق اعتماد کنیم؟ چارسوق باقیمانده وجه کالا را نیز درب منزلتان و بعد از تحویل دادن کالا به شما، دریافت می‌کند و در ابتدا فقط مبلغ پیش فاکتور را جهت اطمینان از سفارش دریافت می‌نماید، از همه مهم‌تر اینکه این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک و نماد ساماندهی است.

مزایای خرید از سایت‌های خارجی چیست؟

همه ما دوست داریم کاری انجام دهیم که اگر سودی ندارد حداقل ضرری هم برایمان نداشته باشد. همان‌طور که گفتیم این مدل خریدها می‌تواند برای شما از نظر اقتصادی به صرفه باشد چرا که شما فقط قیمت اصلی محصول که روی سایت مورد نظر درج شده است به علاوه هزینه وزن کالا و هزینه ارسال فروشنده را می‌پردازید اما اگر بخواهید همان کالا را از فروشنده‌های داخلی تهیه کنید در صورتی که کالا اصلی و وارد شده به کشور باشد قطعا هزینه‌های جانبی که به قیمت اصلی اضافه می‌شود خیلی بیشتر از حالتی است که خودتان خرید از خارج را از طریق سایت‌های واسطه انجام دهید. پس این یکی از مزیت‌های خرید از سایت‌های خارجی خواهد بود.

 اما اگر بخواهیم با جزئیات بیشتری در مورد این مزایا صحبت کنیم می‌توانیم به سایت مشهور آمازون اشاره کنیم که:

· محصولات متنوعی را ارائه می‌دهد و گزینه‌های انتخابی زیادی پیش روی شما قرار می‌گیرد که راحت می‌توانید تصمیم‌گیری کنید.

· تخفیف‌های روزانه شگفت انگیزی دارد که گاهی وقت‌ها می‌توانید تا ۸۰% روی کالایی خاص تخفیف بگیرید و سود بالایی به دست بیاورید.

· امنیت بالای این سایت و همچنین امکان بهرمندی و مشاهده نظرات درج شده کاربران برای شناخت بهتر محصول را هم در نظر بگیرید.

شما می‌توانید قبل از خرید از خارج و ثبت سفارش، با کمک چارسوق از کالاهایی که دارای تخفیف هستند مطلع شوید و این فرصت‌ها را از دست ندهید.

انتهای رپرتاژ آگهی


10217316
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است