بازار 15:41 - 14 بهمن 1398

لباس مناسب خود را چگونه انتخاب کنید؟

آیا شما کوتاه قد هستید یا بلند قد؟ چاق یا لاغر یا متوسط؟ گردن کوتاه دارید یا بلند؟ شانه های شما پهن است یا افتاده؟ آیا اصلا توجه کردید که اندام شما چه شکلی است؟

هر فردی در زندگی اش باید بداند که چه نوع لباسی را باید انتخاب کند که به آن فرد بیاید یعنی زیبا تر در بدن آن فرد بنشیند امروز تیم آموزشگاه خیاطی فائقه یک مقاله ای را برای شما آماده کردند که به شما کمک میکند بهترین رنگ و لباس را برای خودتان انتخاب کنید و از پوشیدن آن لباس ها لذت کافی را ببرید و ایراد های اندامی خود را اصلاح کنید و بهترین خود باشید.

هدف از خواندن این صفحه این است که

1.لباس متانسب خود را بشناسید.

2.طرح ها و جنس های مختلف پارچه را بشناسید.

کمتر کسی است که از اندام خود راضی باشد. هیچ انسانی کامل و بی نقص نیست و دارای عیوبی باشد. هیچ اندامی زشت نیست و اگر بدانید که چگونه عیوب خود را بپوشانید مشکلی نخواهد داشت.

توجه نکردن به درست ایستادن ، درست راه رفتن و درست نشستن اثر هر لباس مناسبی را از بین می برید. در عین حال شکل کلی و تناسب اندام تابع خصوصیات فردی است که خود مربوط به عوامل دیگری از قبیل ژنتیک،بیماری و...میباشد.

اندازه گیری دقیق بدون ایستادن در مقابل یک آینه قدی و نگاهی بدون اغماض و چشم پوشی ،طرح نسبتا دقیقی از اندامتان را به شما خواهد داد. شما باید قسمت های نا متناسب اندامتان را پیدا کنید تا با انتخاب لباس متناسب آنها را بپوشانید.

انتخاب لباس

در انتخاب لباس به خاطر بیاورید که طرح ها و رنگ های مد روز هستند و کدامیک از آنها با اندام شما تناسب دارد و یادتان باشد که به طور کلی، خطوط عمودی قد را بلند تر و خطوط افقی خط را پهن تر و کوتاه تر نشان میدهد.

خطوط راست خشک به نظر میآیید در عین حال به طرح لباس قدرت و استحکام بیشتری میدهند. درحالیکه خطوط غیر مستقیم ظرافت و زیبایی مطبوعی به لباس میبخشد.

خطوط گردن ، آستین ، کمر و کناره لباس نقش تقسیم کننده دارند و میدانیم که طول این خطوط میتوانند چنان کم و زیاد شوند که هر مدلی را که بخواهید بدون تغییرات اساسی با اندام خودتان متناسب نمایید .جالب است بدانید دامنی که از بالا به پایین گشاد میشود برای هر اندامی مخصوصا برای اشخاص که باسن پهن دارند متناسب تر است.

 

دامن های پلیسه همیشه تازگی خود را دارند ولی اشخاص چاق بهتر است پلیسه را تا روی باسن چرخ کنند یا اینکه پلیسه ها را در دسته دو تایی یا سه تایی به هم بدوزند.اما استفاده از دامن ها مستقیم مشکل تر است مگر اینکه پوشنده آن اندامی کشیده و لاغر داشته باشد و خود دامن،بلندی متعادلی داشته باشد.بلندی و کوتاهی لباس همیشه از موضوعات هیجان انگیز خیاطی بوده و قرن هاست که مورد بحص خانم ها است و همین نکته است که موجبات این همه تغییر و تحول در لباس را به وجود آورده است گویی فقط رهبر های باستان بوده اند که مشکل بلندی یا کوتاهی یا شکل نهای لباس را حل کرده اند  زیرا بنا بر اسناد تاریخی،آنها مدت سه هزار سال تغییری در لباس خود نداده بودند.

حال تیم آموزشگاه خیاطی  فائقه در پیروزی با توجه به اینکه فردی ریز نقش،خیلی قد بلند یا درشت اندام هستید،برای شما توضیحاتی را نوشتند که با خواندن آن میتوانید بهترین لباس و رنک ها را انتخاب کنید.

افراد ریز نقش:

اگر ریز نقش هستید از لباس های با برش ساد استفاده کنید. از پوشیدن لباس های والان دار و پارچه های حاشیه دار بپرهیزید. لباس های یک رنگ طول قد شما را بیشتر نشان می دهد. همچنین لباس های با خطوط عمودی قد شما را بلند تر نشان میدهد در این مورد لازم به ذکر است که هر چه خطوط نزدیک تر و ظریف تر باشد شما باریک تر و بلند تر جلوه میکنید. استفاده مداوم از کفش های پاشنه بلند لزومی ندارد شما از کفش های پاشنه کوتاه با لباس مناسب استفاده کنید. تا قد شما را مناسب نشان دهد.

افراد خیلی قد بلند:

اگر قد بلند و لاغر هستید میتوانید از لباس های زرق و برق دار استفاده کنید.پوشیدن کت های گشاد با اپل های پهن برازنده شماست.از پوشیدن دامن های خیلی بلند و یا خیلی کوتاه پرهیز کنید و نیز بهتر است جوراب شلواری هم رنگ دامن خود پوشیده پارچه ها گلدار با گلهای درشت و رنگ های گرم کمک بزرگی به شما میکنند.

اندام درشت:

اگر استخوان بندی درشتی دارید،لباس های ژرسه  تنگ و چسبان نپوشید. استفاده از پارچه های با نقوش درشت یا راه های پهن مناسب شما نیست. بهتر است از لباس های بدون رنگ و نقش یکدست استفاده کنید.

این مقاله را یکی از بهترین آموزشگاه خیاطی در تهران برای شما  تهیه کرده است امیدوارم شما مطالب خوبی را از این مقاله فهمیده باشید.


10375010
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بازار

بازار
«پارسی نیوز» اظهارنامه مالیاتی یک نوع سند حسابداری است که توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی در کشور ایران تهیه می‌شود و به سازمان امور مالیاتی ارائه می‌گردد. این اظهارنامه شامل اطلاعات مالیاتی و مالی افرادیست که براساس آن میزان مالیاتی که باید پرداخت کند، تعیین می‌شود...
بازار
«پارسی نیوز» داستان‌های کوتاه ترکی استانبولی: یادگیری از طریق داستان متوجه شدن از داستان‌های پیچیده در زبان ترکی استانبولی به عنوان یک چالش جذاب و مفید می‌تواند به غنای تجربه زبانی شما افزوده شود. زمانی که به داستان‌های پیچیده پرداخته و آن‌ها را درک م...
بازار
«پارسی نیوز» دغدغه بسیاری از افرادی که به دنبال تغییر دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کاری خود هستند، انتخاب یک شرکت کار درست در حوزه دکوراسیون داخلی می‏باشد. برای انتخاب یک شرکت دکوراسیون داخلی ایده‏آل، بایستی به نکات مختلفی توجه داشت و از یک راهنمای گام به گام ...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است