ورزشی 13:34 - 28 اردیبهشت 1393
مدیر آکادمی باشگاه راه‌آهن با انتقاد از عدم رسیدگی به مشکلات تیم‌های پایه راه آهن خواستار رسیدگی مسئولان به مشکلات بازیکنان آینده‌دار این باشگاه شد.

کلهر: مسئولان به داد بازیکنان پایه راه آهن برسند

محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با انتقاد از وضعیت نابسامان تیم‌های پایه باشگاه راه‌آهن، اظهار کرد: علی‌رغم این که آکادمی راه‌آهن سال گذشته توانست بهترین عملکرد را داشته باشد و در رتبه‌بندی‌ها جزو بهترین آکادمی در ایران شناخته شود، اما هم اینک بر اساس مشکلاتی که برای باشگاه به وجود آمده کادر فنی و بازیکنان تیم‌های پایه راه‌آهن و حتی بزرگسالان در بلاتکلیفی به سر می‌برند و نمی‌دانند چه سرنوشتی در این تیم خواهند داشت.

مدیر آکادمی باشگاه راه‌آهن افزود: ما در طول مدتی که از فعالیت آکادمی باشگاه راه‌آهن می گذرد توانستیم کارهای زیربنایی بسیار خوبی را انجام دهیم و بازیکنان خوبی را به رده‌های بالاتر و مخصوصا به رده بزرگسالان بدهیم، چرا که بازیکن‌سازی فلسفه کارمان است و توانستیم در طول این مدت عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم. امسال سال بهره‌برداری بیشتر از بازیکنانی است که بر روی آنها کار بسیار زیادی انجام شده و زحمات زیادی این بازیکنان کشیده‌اند، اما متاسفانه با توجه به بروز اتفاقات همه این بازیکنان بلاتکلیف هستند و دچار یاس و ناامیدی شده‌اند.

وی با اشاره به این که قرارداد من با باشگاه راه‌آهن به اتمام رسیده است، خاطر نشان کرد: من این حرف‌ها را برای رسیدگی به وضع خودم نمی‌گویم، بلکه نگرانی من بلاتکلیفی بازیکنان پایه راه‌آهن است که خیلی از آنها از نقاط محروم به تهران آمده‌اند و استعدادهای بسیار خوبی در این زمینه دارند. اما متاسفانه هم اینک با مشکلاتی که گریبانگیر باشگاه شده، زحمات آنها در حال بر باد رفتن است و نمی‌دانند چه کار کنند، در صورتی که همه این بازیکنان مطمئنا از آینده سازان فوتبال این مملکت هستند.

کلهر با بیان این که تمرینات تیم‌های پایه راه‌آهن به دلیل بروز این مشکلات تعطیل است، اظهار کرد: از مجموعه باشگاه راه‌آهن و مسئولان سازمان لیگ می‌خواهم هر چه زودتر تکلیف ما و بازیکنان آکادمی راه‌آهن را مشخص کنند. البته رییسی کیا ، زحمت زیادی در این تیم می‌کشد و تلاش‌های خود را برای خارج شدن از بحران انجام می‌دهد اما کادر فنی و بازیکنان تاکنون مبلغ بسیار کمی را از باشگاه دریافت کرده‌اند و خود من نیز قرارداد یک و نیم ساله‌ام تمام شده است اما شش ماه از آن را دریافت نکرده‌ام. امیدوارم مسئولان به داد ما برسند و به مشکلات ما رسیدگی کنند.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م


3769276
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است