استانی 16:37 - 01 دی 1393
فرماندار شفت خبر داد
فرماندار شفت از کاهش میزان تصادفات درون‌شهری در این شهرستان خبر داد.

کاهش تصادفات درون‌شهری در شفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، یونس محمودی عصر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار کرد: آموزش رانندگان و حذف نقاط حادثه‌خیز از مهم‌ترین اقدام‌ها برای تقویت ضریب ایمنی و کاهش تصادفات است.

وی مهم‌ترین عامل تصادفات برون‌شهری شفت را فقدان روشنایی در معابر ورودی شهرستان و نبود شانه خاکی مناسب در این معابر دانست و تصریح کرد: مدیران کل اداره‌های برق و راه و شهرسازی باید بیش از پیش به این مشکل در شهرستان شفت توجه کنند.

فرماندار شفت با اشاره به کاهش میزان تصادفات درون‌شهری در شهرستان گفت: با اتخاذ سیاست‌های مناسب اعضای شورای ترافیک شاهد تعدیل این تصادفات بوده‌ایم و امیدواریم این روند کاهشی ادامه‌ یابد.

وی خواستار تحویل پل روگذر شاد خال توسط پیمانکار بخش خصوصی به اداره راه و شهرسازی شد و گفت: روشنایی مناسب و نرده حفاظتی از الزامات این پل در معبر ورودی شهرستان است.

محمودی با قدردانی از اعتبارات تخصیص یافته در حوزه ترافیک شفت، افزایش این اعتبارات را موجب امیدواری مسئولان و مردم شهرستان برای کاهش تصادفات و معضلات ترافیکی دانست.

وی نبود یک ساختمان ثابت و مناسب برای استقرار کارشناسان راهور را یکی دیگر از مشکلات شهرستان در این حوزه خواند و خواستار تاسیس پاسگاه در مکانی مناسب شد.


5466852
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است