استانی 19:49 - 02 شهریور 1398

۵۰ طرح عمرانی با ۷۵۰میلیارد ریال اعتبار در اسلامشهر افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور عصر شنبه طی نشست خبری در تشریح برنامه‌های هفته دولت در اسلامشهر، با بیان اینکه در این ایام ۵۰ طرح عمرانی با ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان اسلامشهر افتتاح می شود اظهار داشت: در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر تأمین مسکن اجتماعی، عملیات احداث تعداد ۱۶۵۰ واحد مسکونی با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان فرمانداری راه و شهرسازی و بنیاد مسکن، برای تأمین مسکن اقشار کم‌درآمد در شهرستان اسلامشهر به‌زودی آغاز خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر افزود: با توجه به اینکه سیاست شهرستان در سال‌های ۹۷ و ۹۸ بحث اقتصاد مقاومتی و محور اصلی فعالیت‌های ایجاد اشتغال بوده، شهرستان اسلامشهر در زمینه ایجاد اشتغال رتبه نخست در سطح استان تهران را به دست آورده است.

وی در ادامه با بیان اینکه تأمین آب یکی از مشکلات منطقه است گفت: در این زمینه با راه‌اندازی ۱۱ حلقه چاه جدید و افزایش ۲۰ درصدی سهمیه دبی آب ورودی از تهران، زمینه برطرف کردن مشکلات شهروندان و رفع نارضایتی‌های مردم منطقه را به وجود آورده و با جذب اعتبارات لازم از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به‌زودی عملیات جابجایی خطوط انتقال آب به اسلامشهر که در حریم راه‌آهن قرارگرفته آغاز می‌شود.

مرسلپور با اشاره به اینکه تاکنون ۶۲ درصد از مصوبات شورای عالی سرمایه‌گذاری در شهرستان اجرایی شده است بیان داشت: ضمن رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان، زمینه ایجاد فعالیت تولیدکنندگان، در عرصه‌های مختلف در این شهرستان فراهم‌شده است.

فرماندار اسلامشهر در خصوص رفع بوی نامطبوع در مسیر فرودگاهی تهران به قم نیز اظهار داشت: ۲۸ واحد منشأ تولید بوی نامطبوع در محدوده، شهرستان شناسایی شده است.


10217466
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است