استانی 16:50 - 22 فروردین 1399
نماینده جهرم در مجلس
ایسنا/فارس نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت معرفی محتکران اقلام اساسی که از این شرایط شیوع کروناویروس سوءاستفاده کرده و می‌کنند، تاکید کرد.

ضرورت معرفی محتکران اقلام ضروری به مردم

محمدرضا رضایی‌کوچی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: س از پرده‌برداری رئیس صنف بار فروشان میوه در رسانه ملی از احتکار لیموترش و لیموشیرین توسط ۵ نفر سودجو در کل کشور، به نظر می‌رسد برخی در این شرایط بیماری کرونا که مردم با توجه به توصیه‌های بهداشتی به استفاده بیشتر از لیمو و مرکبات روی آوردند از موقعیت پیش آمده سوء استفاده کرده و با انبارکردن این محصولات باعث گرانی کاذب لیمو شدند، که بنده برحسب وظایف نظارتی این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

نماینده مردم جهرم و خفر افزود: در شرایط اقتصادی و وضعیت کنونی کشور که کسب و کارها نیمه تعطیل شده است باید با سوءاستفاده کنندگان و محتکرین در هر جایگاهی برخورد جدی شود.

وی خاطرنشان کرد: بنده خواستار معرفی احتکارکنندگان به مردم هستم. وی تصریح کرد: محتکر، محتکر است حتی اگر به هر مسئولی هم نزدیک باشد یا حتی اگر برادر من هم باشد باید برخورد و معرفی شود.

رضایی گفت: امیدوارم نهادهای نظارتی و ذی‌ربط هرچه زودتر این محتکرین را به مردم معرفی کرده و در صورت اثبات تخلف برخورد قاطع و قانونی با آنها انجام شود.

انتهای پیام


10478253
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است