استانی 16:05 - 17 مرداد 1399
ایسنا/یزد یکی از هتل‌های یزد در فهرست برگزیدگان و جزو صدرنشینان دومین جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری قرار گرفت.

یزد در صدر برگزیدگان دومین جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری

مراسم اختتامیه و اعطای جوایز برگزیدگان دومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری به همت پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی با حضور تعداد محدودی از نمایندگان تعالی مجموعه‌های گردشگری با اکران پیام تصویری «علی اصغر مونسان» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با حضور «ولی تیموری» معاون گردشگری این وزارتخانه برگزار شد.

در بین برگزیدگان، هتل باغ مشیرالممالک یزد در کنار هتل قصر طلایی مشهد و بالاتر از هتل‌های هما با درجه اشتهار به تعالی سه الماس در راس جدول هتل‌ها و مراکز اقامتی قرار گرفتند.

گفتنی است؛ الگوی ارزیابی تعالی صنعت گردشگری منطبق با الگوی بین المللی بنیاد کیفیت اروپا EFQM طراحی شده و جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری به عنوان ابزاری برای سنجش میزان بلوغ تعالی و استقرار نظام های مدیریتی در سازمان‌ها، بنگاه‌ها و نهادهای فعال در صنعت گردشگری هر ساله برگزار می‌شود.

با به کارگیری مدال تعالی صنعت گردشگری، سازمان‌ها در این صنعت علاوه بر بهره مندی از دستاوردهای متعدد مرتبط با نتایج کلیدی خود از قبیل سود، سهم بازار، میزان فروش و غیره می‌توانند از یکسو میزان موفقیت خود را در اجرای برنامه‌ها بهبود و در مقاطع مختلف زمانی مورد ارزیابی قرار دهند و از سوی دیگر عملکرد خود را با سایر سازمان‌ها در صنعت گردشگری به ویژه بهترین آن‌ها مقایسه کنند

انتهای پیام


10656787
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است