گوناگون 13:34 - 21 مهر 1394

پاسخ کوبنده بهاره افشاری به شایعه ازدواجش با بنیامین بهادری

به گزارش سرویس کشکول جام نیوز، بهاره افشاری بازیگر معروف سینما و تلویزیون که اخیراً شایعه ازدواجش با بنیامین بهادری در جوامع مجازی پخش شده است با ناراحتی تمام عکسی از صفحه دوم شناسنامه اش به همراه متن زیر را در اینستاگرامش منتشر کرد.

 

***

خسته ام بیشتر از اینکه عصبانی باشم ...

شاید نباید همیشه سکوت کرد شاید باید ویران کرد تا هرگز جرات نزدیک شدن به تو رو نداشته باشند تا شاید انقدر محدود زندگی نکنم تا شاید اجازه بدهند خانواده ام ساعات. تلخی رو تجربه نکنند شاید دوستانم باورشان را از دست ندهند شاید روزهای زیادی با استرس و حال و اخبار پرتغالی از خواب بیدار نشوم شاید و یا ای کاش جور دیگری بودم.



برای اولین و آخرین بار حرف میزنم تمام اتفاقات این یک ماه عجیب و تمامی این ده سال را تکذیب میکنم تا شاید خودم آرام شوم از ازدواج های شش ماه یک بارم تا ممنوع الکاری در شرایطی که فقط روزی ٦ ساعت بیدارم و مابقی درگیر فیلمبرداریم تا ورودم به سینما از طرف x و حواشی دیگرم.



فقط آقایون خبرگزاری ها که اکثرا هم معتبر ترینید.... با کدام دین و ایمان و باورتان به زندگی من حمله ور شده اید؟؟؟؟یک لحظه چشم بر هم بگذارید و فکر کنید به مادرتان، خواهرتان، همسرتان و ناموستان چون من هم دختر کسی، خواهر برادرم و ناموس کسی هستم.



بعد از قانون که تک به تک شما رو زیارت خواهم کرد واگذارتان میکنم به حق و خدایم.

 

206

 


7203805
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است