استانی 22:05 - 17 خرداد 1399

آتش‌سوزی در ارتفاعات بهمرد شهرستان دشتستان همچنان ادامه دارد

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر شاهد آتش‌سوزی‌های متعددی در سطح شهرستان دشتستان هستیم و اکنون نیز آتش‌سوزی در منطقه گردنه بهمرد دشتستان ادامه دارد.

جهانگیر دهقانی با اشاره به تلاش نیروهای امدادی برای مهار آتش در این منطقه بیان کرد: آتش‌سوزی از صبح امروز آغاز شده است و با حضور نیروهای مردمی و گروه‌های امدادی عملیات اطفا در حال انجام است.

وی با اشاره به حضور گروه‌های منابع طبیعی، حفاظت محیط زیست، عشایر، آتش نشانی شهرهای منطقه و مردم در محل آتش‌سوزی خاطرنشان کرد: امیدواریم آتش‌سوزی در سریع‌ترین زمان مهار و کنترل شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر  اضافه کرد: حجم آتش‌سوزی بالا است و در این راستا نیروهای داوطلب نیز ساماندهی شدند تا در صورت نیاز از آنها برای مهار آتش استفاده شود.

 بخشدار بوشکان نیز گفت: آتش‌سوزی در کوه‌های بهمرد بوشکان از ساعت 4 بامداد امروز آغاز شده و گروه‌های مختلف در حال خاموش کردن آتش هستند.

طهماسبی با بیان اینکه از ابتدای وقوع آتش‌سوزی نیروهای امدادی منابع طبیعی شهرستان دشتستان به همراه گروه‌های مختلف مردمی در حال خاموش کردن آتش هستند افزود: گرمای هوا، صعب‌العبور بودن منطقه و خشکی پوشش گیاهی عملیات اطفا حریق را با کندی مواجه کرده است.


10562984
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است