ورزشی 01:09 - 14 اسفند 1399

راهکار عزیزی‌خادم برای حل مشکلات مالی و فرهنگی فوتبال چیست؟

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع فدراسیون فوتبال با اتفاق آرا شهاب الدین عزیزی خادم را به عنوان رییس جدید فدراسیون انتخاب کرد تا سکان فوتبال ایران برای ۴ سال آینده در دست وی باشد. این موضوع واکنش‌های متفاوتی از سوی اهالی فوتبال را در بر داشت.

مسعود اقبالی کارشناس فوتبال و مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفتگو با خبرنگار مهر در این رابطه گفت: علی کریمی تنها گزینه فوتبالی در لیست کاندیداهای ریاست فدراسیون بود. کریمی هم خودش می‌دانست رای نمی‌آورد و هم همه فوتبالی‌ها به این نکته واقف بودند. او یک شخصیت بزرگ فوتبالی بود که ارتباطی با پدیده لابی‌گری نداشت و تنها متکی به شخصیت خودش وارد این چالش بزرگ شد.

وی افزود: به اعتقاد من علی کریمی را وارد این بازی کردند تا به افکار عمومی و کنفدراسیون فوتبال آسیا بگویند یک چهره فوتبالی را آورده‌اند که رای نیاورد. متاسفانه کریمی هم در دام افتاد و خوشبختانه مدیر فدراسیون نشد. تاکید می‌کنم خوشبختانه انتخاب نشد چون از نظر من به صلاح خودش بود که رئیس فدراسیون نشود. چون این اتفاق می‌توانست شخصیت او را برای همیشه از بین ببرد.

کارشناس فوتبال گفت: آجرلو و دیگران هم تلاش خود را کردند و لابی‌های خود را انجام دادند، اما وضعیت به نوعی پیش رفت که شخصیت‌های نزدیک به دولت و وزارت ورزش به این مسند برسند. از نظر من فرقی بین عزیزی خادم و هاشمی نبود و هر کدام از آنها رییس می‌شدند، نزدیک به وزارت ورزش بودند.

مدرس باسابقه کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد: فوتبال ما با مشکلات بزرگ مالی و فرهنگی مواجه است که این مشکلات را همه می‌دانند و نیازی به بازگو کردن و یادآوری آنها نیست. اما باید دید که رییس جدید و تیمش چه راه کارهایی برای حل این مشکلات دارند. راهکارهایی که قابلیت اجرایی هم داشته باشند. حال سئوال من این است که رییس جدید راه حل های مناسبی برای حل این مشکلات دارد؟ مشکلاتی که در راس آن بدهی کلان به ویلموتس است.

اقبالی خاطرنشان ساخت: با اینکه به شخصه نظر مثبتی روی حل مشکلاتی که مثل تار عنکبوت به دور فوتبال تنیده شده ندارم و به این موضوع خیلی خوشبین نیستم، اما با این وجود قضاوت در این مورد را به تاخیر می‌اندازم و امیدوارم روزی مشکلات بزرگ از سر راه فوتبال ایران کنار برود.


10976622
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: برند معنوی قابل عرضه در هیچ بورسی نیست، اما متاسفانه این برند را فروختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با انجام ۷ بازی امروز (جمعه ۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود و تیم پرسپولیس به مصاف آلومینیوم می‌رود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم تیم الاتحاد کلبا امارات احتمال دارد فصل آینده پیراهن استقلال تهران را بر تن کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و دبیر کمیته فنی این فدراسیون انتخاب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نفرات برتر پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در ضربات پنالتی راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است