استانی 15:06 - 22 فروردین 1399

کمک ۳میلیارد تومانی فعالان اقتصادی کیش جهت تامین دارو

به گزارش خبرگزاری مهر، جزیره کیش به عنوان یکی از قطب‌های اقتصادی و یکی از مهم‌ترین مناطق آزاد تجاری و گردشگری کشور، همانند دیگر شهرهای کشور با سر سپردن به توصیه‌های شورای سلامت، نزدیک به ۲ ماه است در سکوت و تعطیلی به سر می‌برد؛ اما ساکنین این جزیره مرجانی چنان عمل کردند که کیش هرگز از رونق نیفتد.

اکنون همدلی است که به این جزیره، رونق بخشیده و باعث درخشندگی بیش از پیش مروارید خلیج فارس گشته است.

از روزهای آغازین ویروس منحوس کرونا، و وضع و اجرای قوانین محدود و کنترل‌کننده‌ی این بیماری کادر درمان و بهداشتی جزیره زیبای کیش، فداکارانه و جان بر کف، به تلاش شبانه‌روزی برای مبارزه با این بیماری پرداختند و بعضی ده‌ها روز و حدود یک‌ماه به دیدار خانواده و فرزندان خود نیز نرفتند. مردم مهربان جزیره کیش این جهادگران خط مقدم سلامت را تنها نگذاشتند و ضمن دعای خیر، با خدماتی مثل هدیه کردن بسته‌های خوراکی یا صنایع دستی، و یا دوختن ماسک و همچنین نیروهای انسانی داوطلب، مراتب سپاس خود را به جای آوردند. و باز، بودند افرادی که با انفاق سخاوتمندانه، در تهیه داروهای خاص و تأمین تجهیزات پیشگیری پابه‌پای درمانگران، جهاد کردند.

این کیشوندان که هم‌نوع‌دوستی را به زیباترین شکل ممکن معنا کردند، در تأمین هزینه و مراتب خرید اقلام ضروری؛ از تهیه آنها از شرکت‌های معتبر و تخصصی کشورهای خارجی گرفته تا هماهنگی و تحویل به مقصد که کادر درمانی بودند سر کیسه‌ی جود و وجود را رها کرده و انسانیت و مردانگی را به نمایش گذاشتند.

همان‌طور که انفاق و همدلی‌های انسان‌دوستانه از دستورات اکید و زیبای دینی و اجتماعی ما می‌باشد، قدردانی و تبلیغ شعائر نیز به همان نسبت تکلیف و بر عهده همگان است.

از آغاز اپیدمی کرونا در کشور و به تبع آن وقوع و انتقال این بیماری در جزیره کیش فعالیین و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی کیش با تشکیل ستادی ویژه و پا به پای سازمان منطقه آزاد کیش وارد صحنه همیاری و اقدام جهت پیشگیری و کنترل و مدیریت اوضاع و همچنین اقدام به تأمین و برطرف کردن نیازهای اولیه بیمارستان و بیماران کرونایی و مرکز به بهداشت و سلامت کیش کردند.


10478150
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است