استانی 17:59 - 06 آبان 1400

افزایش ۴ برابری تسهیلات ساخت مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر نیکزاد در سفر به سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر اظهار داشت: در جلسه پیش روی شورای عالی مسکن که به ریاست رئیس‌جمهور تشکیل و مصوبات آن نهایی و ابلاغ می‌شود قرار است تسهیلات ساخت مسکن روستایی به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یابد و به صورت سفته زنجیره‌ای با سود ۵ درصد و با بازپرداخت ۲۰ ساله باشد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین از کلنگ احداث ۱۵۰۰ واحد در شهر زاهدان ظرف چند روز آینده و با حضور مسئولان کشوری خبر داد و افزود: سال ۱۴۱۰ ما در کشور جشن خواهیم گرفت که حتی یک واحد مسکونی روستای غیر مقاوم نداریم.

وی ادامه داد: همچنین در این سفر موضوع مسکن روستای بررسی شد تا اگر موانعی باشد، رفع و اگر موانعی نباشد کار شتاب گیرد که در این خصوص برنامه ریزی و هماهنگی لازم به عمل خواهد آمد و هم در قالب اعتبارات مالی و هم در قالب قیر رایگان موضوع دنبال می‌شود.


11292257
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است