ورزشی 21:58 - 07 شهریور 1393
به خلعتبری تذکر می‌دهم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هواداران سپاهان نگران نباشند چرا که مسیر لیگ طولانی است و اتفاقات زیادی در آن رخ خواهد داد.

کرانچار: هواداران نگران نباشند؛ مسیر لیگ طولانی است/ به خاطر اشتباه کریمی گل خوردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، زلاتکو کرانچار پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل ذوب‌آهن در دربی اصفهان در نشست خبری حاضر شد و در مورد این مسابقه اظهار داشت: امروز 5- 6 بازیکن اصلی مانند عقیلی، حمودی، حاج صفی، سوکای و خلیل‌زاده را در اختیار نداشتم و از ترکیب جوانان در کنار برخی باتجربه‌ها استفاده کردم.

وی ادامه داد: جوانان سپاهان آمده بودند که فعل خواستن را صرف کنند، آنها خوب بازی کردند اما من از نتیجه نه اما از عملکرد آنها راضی هستم، بر اثر یک اشتباه توسط علی کریمی گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد تغییر سیستم تیمش برای بازی مقابل ذوب‌آهن گفت: با توجه به غیبت برخی بازیکنان مجبور بودم سیستم تیم را تغییر دهم چرا که غیبت آنها کارم را سخت کرده بود.

کرانچار در مورد بازی گفت: ما در این مسابقه میهمان بودیم و ذوب‌آهنی‌ها باید بیشتر از ما نگران می‌شدند. ما روی نیمکت به غیر از محرم نوید‌کیا بازیکن مؤثر دیگری نداشتیم. سایر بازیکنانی  که روی نیمکت بودند حتی یک نیمه همه در لیگ برتر بازی نکرده بودند، به تماشاگران اطمینان می‌دهم که در ادامه نتایج خوبی کسب خواهیم کرد و نگران نباشند.

وی افزود: مسیر لیگ طولانی است و شگفتی‌های زیادی در آن رقم خواهد خورد. با توجه به نتیجه‌ای که امروز با جوانان خود کسب کردیم در هفته آینده برابر ملوان محکوم به برد هستیم.

کرانچار در مورد حرکت خلعتبری که با پیراهن ذوب‌آهن خوشحالی  کرد، تصریح کرد: من هیچ اطلاعی در این خصوص نداشتم، دیدم که خلعتبری به سمت نیمکت آمد اما فکر کردم می‌خواهد نکته‌ای را بگوید. منظور خلعتبری را نفهمیدم و بهتر است خودش در این خصوص پاسخگو باشد. من هم به عنوان سرمربی پیگیری خواهم کرد و به وی تذکر می‌دهم.

وی افزود: نوار برد ما توسط داور بازی فولاد بریده شد، در برنامه 90 هم مشخص شد که ما مستحق زدن حداقل یک پنالتی در آن بازی بودیم.


4594789
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» جدال بزرگ المپیکو هرچند پرموقعیت و جذاب دنبال شد، اما برنده نداشت و دو تیم به یک امتیاز این بازی رضایت دادند
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با انجام ۷ دیدار امروز (روز دوشنبه) در شهر‌های مختلف به پایان می‌رسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مصاف تیم‌های دوم و دوازدهم جدول رده‌بندی سری آ ایتالیا با تقسیم امتیازات میان آنها همراه بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اتفاقی عجیب و بی‌سابقه، گل‌گهر در نیمه اول دیدار مقابل شمس آذر با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید در زمین حاضر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اتفاقی عجیب و بی‌سابقه، گل‌گهر در نیمه اول دیدار مقابل شمس آذر با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید در زمین حاضر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتسال پالما در دیدار فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مقابل بارسا به میدان رفت که در پایان با نتیجه ۵ بر ۱ به پیروزی رسید
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم لیورپول موفق شد تاتنهام را شکست دهد و شانس این تیم را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان خیلی کم کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم چلسی با پنج گل شاگردان دیوید مویس را در هم کوبید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال طبیعت در سومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل تیم ذوب آهن به پیروزی رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال طبیعت در سومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل تیم ذوب آهن به پیروزی رسید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است