ورزشی 00:41 - 03 تیر 1397
تیم‌های فوتبال انگلیس و سنگال می‌توانند یک‌شنبه جواز حضور به دور بعد این رقابت‌ها را قطعی کنند.

برنامه روز یازدهم جام جهانی/ انگلیس و سنگال به دنبال قطعی کردن صعود

به گزارش ایسنا، در  ادامه رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه یک‌شنبه سه مسابقه برگزار می‌شود و دور دوم این رقابت‌ها به پایان می‌رسد.

ساعت ۱۶:۳۰، انگلیس - پاناما، ورزشگاه نیژنی

تیم ملی فوتبال انگلیس بعد از برتری دقیقه ۹۰ مقابل تونس حالا برای  قطعی کردن صعودش به جمع ۱۶ تیم مرحله بعد نیاز به هر سه امتیاز مسابقه با پاناما را دارد.

دله الی غایب بزرگ سه شیر در این مسابقه است و این هافبک ارزنده نمی‌تواند به دلیل مصدومیت برای تیمش به میدان برود. پاناما  نیز بعد از شکست سنگین ۳ بر صفر امیدوار به کسب حداقل یک امتیاز از این بازی است.

ساعت ۱۹:۳۰، ژاپن - سنگال، ورزشگاه اکاترینبورگ

نماینده آسیا بعد از برتری دلچسب برابر کلمبیا ۱۰ نفره در بازی قبل حالا باید به مصاف تیم سنگال برود که نمایش خوبی برابر لهستان در بازی نخست داشت. جدال برنده‌های روز نخست این گروه نیز از این جهت حائز اهمیت است که تیم برنده خیالش را بابت صعود از گروه راحت خواهد کرد.

ساعت ۲۲:۳۰، لهستان - کلمبیا، ورزشگاه کازان

یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها مصاف دو تیم لهستان و کلمبیا است. دیداری که می‌توان آن را نبرد برای حذف نشدن دانست. هر دو تیم در روز نخست در حالی متحمل شکست شدند که می‌توانستند حداقل یک امتیاز به دست بیاورند و حالا باید برای حفظ امیدواری برای صعود در این مسابقه شکست نخورند. کارلوس سانچس مدافع کلمبیا به دلیل اخراج در بازی قبل در این مسابقه غایب است.

انتهای پیام


9820176
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: اخراج رفیعی که دیروز اتفاق افتاد برای رقیبمان هم همین صحنه رخ داد، اما داور به راحتی گذشت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود، اما باید باشگاه‌ها هواداران خود را به بهترین شکل ممکن کرامت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهربانو منصوریان در دیدار با وزیر ورزش و جوانان با حالت ناراحتی و قهر سن را ترک کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی اصغر مجرد با تایید کادر پزشکی تیم ملی والیبال ایران به دلیل آسیب دیدگی لیگ ملت‌ها را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون کشتی گفت: در المپیک واقعا یک طلا بگیریم کلاه خودمان را بالا می‌اندازیم. خیلی زور بزنیم یک طلا بگیریم هنر کرده‌ایم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور سال ۱۴۰۲ صبح امروز با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران آغاز شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور سال ۱۴۰۲ صبح امروز با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران آغاز شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتبال بانوان در خردادماه ۱۴۰۳ دو دیدار دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال بانوان بلاروس برگزار خواهد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تبرئه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیوید تیلور کشتی‌گیر نامدار آمریکایی وارد عرصه مربیگری شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است