استانی 16:56 - 06 آذر 1393
فرمانده سابق تکاوران نیروی دریایی ارتش:
فرمانده سابق تکاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در روزهای گذشته تکاوران و یگان‌های نیروی دریایی ارتش با اقتدار تمام دزدان دریایی که قصد رویارویی با نیروهای دریایی ما را داشتند، سرکوب کرده و آنها را از بین بردند.

ناوگان دریایی جمهوری اسلامی ایران دزدان دریایی را فراری داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناخدا هوشنگ صمدی کلخوران عصر امروز در نشست با مسئولان استان اردبیل اظهار کرد: آمادگی نیروی دریایی در مقطع کنونی با تکیه بر نیروی انسانی متخصص و کارآمد یک آمادگی فوق‌العاده و برتر بوده و اصلاً قابل قیاس با گذشته نیست چرا که ما در این 35 سال توانسته‌ایم در تمام عرصه‌ها حضور مقتدری را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نیروی دلاور دریایی ما بیش از سه هزار کیلومتر در آن سوی آب‌های آزاد دنیا از کانال سوئز گرفته تا دریای مدیترانه از تنگه جب‌الطارق گرفته تا اقیانوس‌های دوردست سعی می‌کنند تا اقتدارشان را به نمایش بگذارند، تصریح کرد: از شرق مدار 10 درجه شمالی اقیانوس هند عبور کرده و تا سریلانکا و دریای چین نیروی دریایی ما به حرکت با صلابت خود ادامه می‌دهند و یگان‌های شناور ما چه زیر سطحی و چه سطحی سعی می‌کنند با صلابت در این عرصه حضور داشته باشند.

فرمانده سابق تکاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تلاش ناو گروه 32 نیروی دریایی را برای ایجاد امنیت شناورهای تجاری و نفت‌کش‌ها یادآور شد و گفت: نیروی دریایی کشورمان امنیت کل منطقه را مورد صیانت و محافظت قرار داده و از آن دفاع می‌کند و با هوشیاری کامل با تهدیدکنندگان نیز مقابله دارد.

صمدی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: شنبه گذشته ناوگان دریایی ما با یک سری از دزدان دریایی روبه‌رو شده و توانستند با قدرت و صلابت این نیروها را از چرخه خارج کنند.

وی این صلابت عظیم را در سایه قدرت‌نمایی نیروی دریایی بیش از هر زمان دیگر قابل توجه خواند و بیان کرد: امروز نیروی دریایی نه تنها از آب‌های کشورمان بلکه از آب‌های بین‌المللی دفاع می‌کند و ما مأمن امن برای عبور کشتی‌ها و بارهای تجاری و نفت‌کش‌ها هستیم و به این صلابت و اقتدار به خود می‌بالیم.


5284966
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است