ورزشی 09:25 - 23 شهریور 1393
سرمربی آتلتیکومادرید تیمش را شایسته پیروزی برابر رئال مادرید می‌داند.

سیمئونه: برابر رئال شایسته برد بودیم

به گزارش ایسنا، آتلتیکومادرید شب گذشته (شنبه) در شهرآورد مادرید به دیدار رئال رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی آتلتیکومادرید پس از پیروزی تیمش برابر رئال مادرید گفت: به نظرم بازی را در نیمه نخست خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم به گل هم برسیم. در نیمه دوم با حضور کوکه و آرداتوران در مرکز میدان توانستیم مالکیت توپ را بدست آوریم و با همین حربه بر رئال غلبه کنیم. حضور توران و کوکه باعث شد تا بتوانیم 3 امتیاز حساس این دیدار را بدست آوریم. باید از توران تشکر کنم. ورود او به زمین باعث شد تا بتوانیم در خط هافبک با خلاقیت روبرو شویم و فضاهای زیادی در زمین رئال ایجاد کنیم. این فضاها باعث شدند تا گریژمان بازی بهتری به نمایش بگذارد و در نهایت به آنچه شایسته خود بود برسیم. آنچه من را در این دیدار از همه بیشتر خوشحال می‌کند این است که بازیکنان جانشین من وقتی به میدان آمدند تاثیرگذار ظاهر شدند و باعث شدند که بتوانیم پیروز این مسابقه باشیم.

سیمئونه در ادامه گفت: نشان دادیم که آتلتیکومادرید تنها 11 بازیکن خوب ندارد. تمام بازیکنانم شرایط خوبی دارند و هر وقت به میدان بیایند تأثیرگذار ظاهر می‌شوند. من همین انتظار را از بازیکنانم داشتم. پیروزی در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برابر رئال مادرید که بازیکنان بزرگ زیادی دارد کار آسانی نیست.

آتلتیکومادرید فصل گذشته توانست بالاتر از بارسلونا و رئال مادرید فاتح لیگای اسپانیا شود. البته خیلی از بازیکنان بزرگ این تیم در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی مادرید را ترک کردند.

دیگو سیمئونه ادامه داد: نمی‌توانم تیم امسالم را با تیم فصل گذشته مقایسه کنم چرا که هر دو تیم شرایط متفاوتی داشتند. درست است که بازیکنان خوب زیادی از دست دادیم ولی با خرید گریژمان و مانژوکیج توانستیم تیم خوب فصل گذشته را بار دیگر احیا کنیم.

سرمربی آرژانتینی آتلتیکومادرید پیش از دیدار تیمش برابر رئال با کنایه به این تیم گفته بود: آتلتیکومادرید تیم مردم است و از جایی حمایت نمی‌شود.

انتهای پیام


4721810
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علی دایی با رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه دیدار و از کمپ تیم ملی این کشور بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان با دوچرخه علی لبیب یک دور پیست ورزشگاه آزادی را رکاب زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه آزادی از اردوی رکابزن المپیکی ایران بازدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تاریخ قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اعلام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی و نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تونی کروس بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان که به تازگی بازنشسته شده است از سیاست‌های مهاجرتی دولت آلمان انتقاد کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: در جلسه مدیران عامل، آذربایجانی مدیرعامل سپاهان بیشترین اعتراض را به سقف بودجه نقل و انتقالات داشته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان ایران تحت عنوان جام دوستی ایران و کره جنوبی با مسئولان فدراسیون و سفیر کره جنوبی در ایران آغاز شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است